P
palkallinen
Vieras
Auttakaas.. Mulle on kertyny 2 palkallista lomapäivää. Palkkalaskelmassa lukee että Lomapalkka on kahdelta päivältä 43.77e. Miksi se on noin pieni? Normaalisti tienaan päivässä yli 50e, kahdessa reilut 100e.
Osaisiko joku selittää?
Osaisiko joku selittää?