Lomapalkka?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palkallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palkallinen

Vieras
Auttakaas.. Mulle on kertyny 2 palkallista lomapäivää. Palkkalaskelmassa lukee että Lomapalkka on kahdelta päivältä 43.77e. Miksi se on noin pieni? Normaalisti tienaan päivässä yli 50e, kahdessa reilut 100e.

Osaisiko joku selittää?
 
Lomapalkan suuruus on sama tai enemmän kuin sun normaali palkka - lasketaan ns keskituntiansion mukaan. Tuo minkä mainitset on varmasti LOMARAHA joka on noin puolet lomapalkasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja palkallinen:
ahaa.. :) Ja se lomapalkkako tulee etukäteen? Ja se normaali palkka sit normaalisti?

Miulla ainaki maksetaan samassa tilissä, eli millo on loma niin sitä lähempänä olevassa tilissä.
 
Meillä maksetaan normaali kuukausipalkka koko kesän eli kerra kuussa tulee se normaali liksa. Nyt kesäkuun palkan yhteydessä tuli puolet lomarahasta ja elokuun palkan yhteydessä se toinen puoli
 

Yhteistyössä