Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:sille että asia tmuuttuu aikojen saatossa ei mitään voi.
Ei lapsetkaan mene enää edes yläasteella vaan yläkouluun, kansakoulusta puhumattakaan, eikä mummo ole vaivaistalossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:sille että asia tmuuttuu aikojen saatossa ei mitään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:eikö tuo ole ihan sama mitä siinä lukee,kunhan itse sen ymmärtää ja rahat on tilillä niin kuin pitääkin?
Sehän on ihan sama jos kukin tietää mitä saa ja mitä ei saa, mut silloin kun joku kysyy asiaa ja jokainen vastaa tietty oman palkkakuittinsa mukaan niin arvatenkin kysyjä on vielä enemmän hämillään...
Parhaan vastauksen saa toki omasta tessistä jos sen viitsii lukasta.
no sun pitää varmaan ukon pomolle soittaa ja valasta asiasta! sillä mulla itseäni ei vois vähempää kiinnostaa millä nimityksellä he maksavat mitäkin rahaa.
Kuule, ei mun tarvii kenellekkään soittaaEikä mun mielestäni kenenkään tarvii tuollasesta asiasta suutahtaa. Eikö asioista voi enää keskustella ilman että on koko pellollinen herneitä nekussa. Jos miehes palkkanauhassa lukee niin niin lukekoot, mutta sille että asiat muuttuu aikojen saatossa ei mitään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:sille että asia tmuuttuu aikojen saatossa ei mitään voi.
Ei lapsetkaan mene enää edes yläasteella vaan yläkouluun, kansakoulusta puhumattakaan, eikä mummo ole vaivaistalossa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Piipi on oikeassa. Lomarahaa se kaikki nykysin on, maksetaan sitten osa ennen lomaa, osa jälkeenpäin. "Vanhat nimet" vain istuu kansan suussa tosi tiukkaan. (niinkun esim. muuttaessa "muutetaan KIRJAT", joka on perua kirkonkirjoista....nykyään se on kotikuntaoikeus joka muuttuu, ei kirjat =) )
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:jepsi ja oliskohan yksityisyrittäjyydellä osaa asiaan että päivityksiä ei tehdä niinkään. siis mieheni pomo on yksityisyritäjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Piipi on oikeassa. Lomarahaa se kaikki nykysin on, maksetaan sitten osa ennen lomaa, osa jälkeenpäin. "Vanhat nimet" vain istuu kansan suussa tosi tiukkaan. (niinkun esim. muuttaessa "muutetaan KIRJAT", joka on perua kirkonkirjoista....nykyään se on kotikuntaoikeus joka muuttuu, ei kirjat =) )
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Samoin kait kukaan ei juuri laske enää lauantaita arkipäiväksi kuten silloin kun se oli vielä osa 6 päiväistä työviikkoa.