Lomarahoista tietävät työssä käyvät äidit, apua!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ollut kotiäitinä vuodesta -11 lähtien. Tässä välissä olen saanut kaksi lasta, viime vuonna ja tänä vuonna. Viime vuonna työpaikka maksoi minun kesälomarahat vuoden lopussa, mutta nyt ei ole kuulunut mitään.
Olenko siis oikeutettu saamaan myös tämän vuoden kesälomarahat, ja kertyikö minulle tältä vuodelta ylipäätänsä kesälomaa? Vauva syntyi toukokuussa.
 
Sekä äitiysloman että vanhempainvapaan ajalta kertyy lomaa ja lomarahaa ihan normaali määrä. Hoitovapaalta ei kerry, mutta se ei ap:ta kosketakaan. Sitten kun palaat töihin saat pitää kaikki kertyneet lomat. Mulla oli myös mahdollisuus pitää kuukausi vuosilomaa silloin kun mieheni piti isäkuukautta, mutta se varmaan riippuu työnantajasta.
 

Yhteistyössä