V
"vieras"
Vieras
Olen ollut kotiäitinä vuodesta -11 lähtien. Tässä välissä olen saanut kaksi lasta, viime vuonna ja tänä vuonna. Viime vuonna työpaikka maksoi minun kesälomarahat vuoden lopussa, mutta nyt ei ole kuulunut mitään.
Olenko siis oikeutettu saamaan myös tämän vuoden kesälomarahat, ja kertyikö minulle tältä vuodelta ylipäätänsä kesälomaa? Vauva syntyi toukokuussa.
Olenko siis oikeutettu saamaan myös tämän vuoden kesälomarahat, ja kertyikö minulle tältä vuodelta ylipäätänsä kesälomaa? Vauva syntyi toukokuussa.