lonkka vika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö lapsi

Vieras
synnyin 02.02.06 minulla todettiin lonkka vika eli lonkkaluksaatio ja hoidettiin 2kk vonrosenin lastalla ja sain pois olin puolvuotis kontrollissa ja kaikki näytti hyuvältä kunnes syyskuun 28pv olin porissa ultraääni tutkimus minun lonkista ja todettiin että ne ei ollutkaan kunnossa ja nyt minulla on sammakko kipsi molemmissa jaloiaas miksi lääkärit ei huomannut lonkissan puolvuotistarkastuksessani että ne ei ollut kunnossa mä vaan kysyn oikeen lääkärin hoito virhe onko kellään käynyt samanlaisesti kuin minulla????

Meillä tytöllä oli myös lasta 2kk ikään astikka. Ja meillä heti silloin kun lastaa otettiin pois ultrattiin lonkka:Eikä teillä tätä tehty sam tien? Toinen vaihtoehto olisi ollut röntkenkuva,mutta meillä pätyi lääkäri ultaan. Ja silloin saimme heti ns vaauttavan tuomion lastasta. Mutta meillä kävikin sitten niin että tytön täyttäessä vuoden aloin huomata että hän edelleen pitää jalkojaan ns sammakko asennossa koko ajan ja vaikka kotikonstein kotin jumaa niin siihen asentoon selälleen usein vain meni pötköttelemään kesken leikkkienkin. Ehdin jo huolestua osi kovasti kun odottelinmme lääkärille aikaa. Onneks kyse ei ollut sen ahemmasta, fysioterapeutilla kvimme 5krt ja sitten alkoi jalatkin jo paikkansa löytää vartaloon nähden. TTosi ikävä kuulla että teillä jouduttiin kipsihoitoon.Miten pitkästä hoidotsta on kyse nyt sitten?
Voimia!!!