Lopetin karkin syönnin kokonaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Motha

Aktiivinen jäsen
15.12.2004
3 181
0
36
Mä oon ollut karkkiholisti. Voin elää pelkällä karkilla ihan kevyesti mooonta päivää. Mutta sitten mulle tuli stoppi : ei helvetti , aikuinen ihminen ja mättää karkkia kilokaupalla :o . Nyt oon ollut kuukauden ilman mitään karkkia tai suklaata. Mä tein sen, pääsin eroon sokerikoukusta !!!!!!!!!!!!!

:flower:
Onnea!
Jos noin "holisoitunut" olet ollut, niin hieno saavutus!
Mä vain en ollenkaan ole totaalikieltäytyjä, karkkia joskus, viiniä joskus.. Mutta ei päivittäin, ei ainakaan moooooontaa päivää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ONNEA! laihduitko? mitäs syöt karkin tilalla nykyään?

Minä ja vaaka ei tykätä toisistamme :kieh:
Pahimpaan sokerihimoon syön kuivattuja hedelmiä.
Aikasemmin oon ollut ehdottomasti sitä mieltä että kahvia EI voi juoda ilman suklaakekseja mutta näköjään voi .

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:flower:
Onnea!
Jos noin "holisoitunut" olet ollut, niin hieno saavutus!
Mä vain en ollenkaan ole totaalikieltäytyjä, karkkia joskus, viiniä joskus.. Mutta ei päivittäin, ei ainakaan moooooontaa päivää. :D

Mä olen ollut niin holi että joskus menin jopa hypnotisoitavaksi tän ongelman takia. Noh, se ei auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Vaihdatko nikin sitten ;) Mulla on kyllä tuo sama sokerinikkis :ashamed:

Niin tuo nikki :laugh: ... Ajattele että mä oon ollut niiiin sokeria koko akka että nikki tupsahti mieleen tietysti siitä yhdestä karkkipurkista . SAIRASTA !

Täällä kans yks riippuvainen! Kerro nyt miten se onnistuu! Tehdäänkö pino kaikille jotka yrittää vaikka jouluun asti olla ilman, ja tsempataan toisiamme joka päivä? Ja entäs jouluna ja taas sen jälkeen...

Täällä kans yks riippuvainen! Kerro nyt miten se onnistuu! Tehdäänkö pino kaikille jotka yrittää vaikka jouluun asti olla ilman, ja tsempataan toisiamme joka päivä? Ja entäs jouluna ja taas sen jälkeen...

Jouluna on PAKKO syödä konvehteja :p

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ja nyt saat kyllä kertoa että millä ihmeellä sä olet onnistunut :o Nimimerkki tehty sokerista :snotty:

Meillä oli mun nuorimman tyttären synttärit ja kaikki kaapit olin ostanut täyteen karkkia " varmuuen vuoksi " ettei vaan lopu. Sitten tuli vieraita suklaarasioineen ... siinä vaiheessa mulla naksahti että ei helvetti.. ei tää ole enää normaalia lastenkaan kannalta. Ajatus tuli mieleen kuukauden karkkilakosta ja pyysin miestäni palkitsemaan mut uusilla kengillä jos onnistun. Ja tämä suostui joten saan kaksi kärpästä yhdellä iskulla !

EI MUUTEN OLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juu niin on ja sitten kun sen aloittaa voi jo ehkä helmikuun lopussa olla täynnä suklaasta vaikka vetäs niitä kaksin käsin turpaan ja sitten voi kätevästi kääntää pakkomielteen vaikka salmiakkiin. siis tämä on ihan mahdotonta :headwall: mieskin sanoo mun menevän pitkin seiniä jos en saa haluamaani :headwall:

Me kenelle suklaa ja makea on ONGELMA suosittelen totaalista kieltäytymistä . Mulla ainakin repeää homma käsistä jos saisin syödä edes vähän makeaa. Verratkaa tätä homma alkoholisteihin, ihan sama homma käytännössä. Kultaista keskitietä ei ole meille jolle asia riistäytyy käsistä.

Juu niin on ja sitten kun sen aloittaa voi jo ehkä helmikuun lopussa olla täynnä suklaasta vaikka vetäs niitä kaksin käsin turpaan ja sitten voi kätevästi kääntää pakkomielteen vaikka salmiakkiin. siis tämä on ihan mahdotonta :headwall: mieskin sanoo mun menevän pitkin seiniä jos en saa haluamaani :headwall:

Henkinen työ on tässä tärkein. Mä olen todellakin käynyt hypnoosissa tämän asian takia, mutta silloin en ollut kai valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Ja nyt saat kyllä kertoa että millä ihmeellä sä olet onnistunut :o Nimimerkki tehty sokerista :snotty:

Meillä oli mun nuorimman tyttären synttärit ja kaikki kaapit olin ostanut täyteen karkkia " varmuuen vuoksi " ettei vaan lopu. Sitten tuli vieraita suklaarasioineen ... siinä vaiheessa mulla naksahti että ei helvetti.. ei tää ole enää normaalia lastenkaan kannalta. Ajatus tuli mieleen kuukauden karkkilakosta ja pyysin miestäni palkitsemaan mut uusilla kengillä jos onnistun. Ja tämä suostui joten saan kaksi kärpästä yhdellä iskulla !

VAU siis ihan tosta vaan olet ottanu päämääräkses kengät :o Onnittelen luonteen lujuudesta :flower: Mitähän mulle vois mies luvata, pitäs varmaan olla kuu taivaalta ja sittenkään mä en onnistus pysyyn lujana :/

VAU siis ihan tosta vaan olet ottanu päämääräkses kengät :o Onnittelen luonteen lujuudesta :flower: Mitähän mulle vois mies luvata, pitäs varmaan olla kuu taivaalta ja sittenkään mä en onnistus pysyyn lujana :/

En mulla ole päämääränä kengät koska mulla on rahaa ostaa ne itsekin, kunhan nyt vaan heitin vitsinä ilmaan. Mä lopetin tupakoinninkin ihan seinään, samalla tavalla. Tuli vaan se yksi stoppi ja se oli siinä.

Me kenelle suklaa ja makea on ONGELMA suosittelen totaalista kieltäytymistä . Mulla ainakin repeää homma käsistä jos saisin syödä edes vähän makeaa. Verratkaa tätä homma alkoholisteihin, ihan sama homma käytännössä. Kultaista keskitietä ei ole meille jolle asia riistäytyy käsistä.

Olet varmaan oikeassa mutta miten ihmeessä mä pystyn tekemään totaali kieltäytymisen kun en paria päivää osaa elää ilman :/

Olet varmaan oikeassa mutta miten ihmeessä mä pystyn tekemään totaali kieltäytymisen kun en paria päivää osaa elää ilman :/

Pitäskö sun sitten vetää ensin siihen pisteeseen asti että voit pahoin ? Mulla sellainen tekee stopin mónelle asialle .

Itse olen ollut nyt 16 päivää ilman MITÄÄN herkkuja ja homma jatkuu vielä vähintään 10 viikkoa raskausajan diabeeteksen vuoksi. Joulunakaan en siis herkkuihin kajoa ja kahdet juhlatkin on jo menneet, enkä koskenut sormellakaan herkkuihin.

Paino on pudonnut ihan kivasti, se toimii hyvänä motivaattorina. Toki ennen kaikkea lapsen terveys, mutta eipä tuosta painonpudotuksesta motivaatio ainakaan laske :)

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Itse olen ollut nyt 16 päivää ilman MITÄÄN herkkuja ja homma jatkuu vielä vähintään 10 viikkoa raskausajan diabeeteksen vuoksi. Joulunakaan en siis herkkuihin kajoa ja kahdet juhlatkin on jo menneet, enkä koskenut sormellakaan herkkuihin.

Paino on pudonnut ihan kivasti, se toimii hyvänä motivaattorina. Toki ennen kaikkea lapsen terveys, mutta eipä tuosta painonpudotuksesta motivaatio ainakaan laske :)

No mulla tämä nimenomaan lähti siitä että raskauden aikana piti rajoittaa ja sitten sen jälkeen uudelleen imetyksen ajaks kaikki kielletyks ja nyt sitten en saa itseäni lopettamaan tätä :/