Loukkaannuinko turhasta? Mies teki törkeän tempun mulle ja mulla on paha olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä tulee ilmi yksi nykyajan ihmissuhteidenhoito ongelmista. Kun paritkin hoitavat asiat viestein eikä soittaen niin paljon jää asioita epäselväksi tai selvittämättä. Tässäkin tapauksessa jos ap olisi soittanut miehelle kertoakseen että viikonlopuksi hän on tehnyt suunnitelmia olisi siitä varmasti seurannut keskustelu tai vuoropuhelu jossa moni täällä pohdittu asia olisi tullut selväksi.

Olisin loukkaantunut. Ihmettelisin miksi en kelpaa synttäreille mukaan, vaikka noinkin kauan on oltu yhdessä. Yleensä tärkeät päivät jaetaan. kavereiden kanssa ehtii olla arjessakin.

me ollaan niin erilaisia. Mun mies lähtee sata kertaa mieluummin möksälle rentoilemaan kuin jonnekin hotelliin kauluspaidassa illastamaan.

Se mistä me itse nautittaisi, ei välttämättä ole sitä mitä se toinen haluaa tehdä.

Jutelkaa, ei se täällä taivastelemalla parane.

Kannattaa kysyä mieheltä suoraan ja kertoa oma puolesi ja se, kuinka paljon asia sinua loukkasi. Jos keskusteluyhteys välillänne ei toimi, niin silloin suhteellanne ei ole tulevaisuutta.

[QUOTE="eräs";28919804]Tässä tulee ilmi yksi nykyajan ihmissuhteidenhoito ongelmista. Kun paritkin hoitavat asiat viestein eikä soittaen niin paljon jää asioita epäselväksi tai selvittämättä. Tässäkin tapauksessa jos ap olisi soittanut miehelle kertoakseen että viikonlopuksi hän on tehnyt suunnitelmia olisi siitä varmasti seurannut keskustelu tai vuoropuhelu jossa moni täällä pohdittu asia olisi tullut selväksi.[/QUOTE]

Niin. Eli mitä tästä opimme. Ap:n ei kannata jatkossa järjestää yllätyksiä tai vihjailla miehelle mitään, koska tämä ei vihjauksista mitään ymmärrä. Pitää tehdä asiat heti selviksi juuri niin kuin ne on.

Tätä asaa on kyllä hoidettu kasvotustenkin. Ei missään nimessä vain viestittelyjen varassa. Mä odotin niin innolla kaikkea ja sekin tuntuu pahalta, että mies ei ilmeisesti kokenut juttua tärkeäksi.

Onneksi reissun sai peruttua edes.

me ollaan niin erilaisia. Mun mies lähtee sata kertaa mieluummin möksälle rentoilemaan kuin jonnekin hotelliin kauluspaidassa illastamaan.

Se mistä me itse nautittaisi, ei välttämättä ole sitä mitä se toinen haluaa tehdä.

Jutelkaa, ei se täällä taivastelemalla parane.

No eihän tässä nyt siitä ollut kyse! Vaan siitä, miksi mies ei halua tyttöystäväänsä mökkijuhliin vaan menee sinne yksin. Itse ihmettelisin suuresti ja jos suhde oikeasti noin epävarmalla pohjalla niin jättäisin koko miehen. Eri juttu tosiaan, jos on kyse vaikka miesporukan mökkeilystä tai työporukan tms, mutta jos tulee muita kavereita ja pariskuntiakin, niin miksi ihmeessä ei halua sinne tyttöystävää mukaan?? Outoa, todella outoa.

Mitä kommunikaatioon tulee, niin kylpylästä ko. viikonlopulle oli sovittu jo monta kertaa. Oli mielestäni täysin selvää, että me juhlimme yhdessä. Miehelle lienee selvää ollut myös, että minä vien hänet jonnekin.

[QUOTE="Vieras";28919705]Höpöhöpö, mulla ikää 36 ja mies ois saanu lähtöpassit jos ois tuollaiset oharit tehnyt. Ei se ole mikään ikäkysymys vaan kyse on siitä, mitä kohtelua itselleen sallii.[/QUOTE]

oharit. :O
eikös ne ollukkaan miehen synttärit?

[QUOTE="Tiina";28920040]Mies oli sopinut menosta/yhdessä olosta AP:n kanssa, jonka perui tökerösti.[/QUOTE]

peru sentään eikä menny ilmottamatta. :D

Ota etäisyyttä mieheen. Paitsi että hän käyttäytyi huonosti, hän ei selvästikään ole vakavissaan suhteesi. Jos olette keväästä asti tapailleet, eikä hän halua sinua mukaan synttäreilleen, se viestii siitä ettei hän ole tosissaan. Rakastunut mies toimii todellakin ihan eri tavalla.

Tyhmästi se mies teki. Tuski ne kaveritkaan on voinut täysin luottaa siihen, että miehelle ei ole menoa. Varmaan olisivat ymmärtäeet, jos mies olisi sanout, ettei se viikonloppu valitettavasti sovi. Ymmärsin niin, että aika viime tipassa kaverit järkänneet ne kemut miehelle?

Minäkään en miehenä ihan ymmärrä, miksi se äijä ei voinut ottaa AP:ta sitten mukaan sinne kemuihin, jos kerta ei ollut miestä ilmoittaa kavereille, että on muuta menoa.

Viimeinen vaihtoehto olisi ollut se, että mies olisi edes pahoitellut AP:lle ja sanonut, että mennään seuraavana viikonloppuna tms.

Mitään näistä mies ei tehnyt. Urpo jätkä.

Meillä on sama ikäero mieheni kanssa (kohta 10v yhdessä). Onko siis niin, että nämä ystävät eivät ole vielä tavanneet sinua? Ehkä mies pelkää ikäeron aiheuttamaa reaktioa? Tai sitten nämä kaverit ovat myös exän hyviä ystäviä ja siksi jänskää? Jos suhdetta on kestänyt jo keväästä saakka, lapset ovat tavanneet ja muutenkin vietätte paljon aikaa yhdessä niin kyllä musta nelikymppisillekin pitäisi se seurustelukumppani olla tervetullut.

Eli aiheesta olet loukkaantunut. Kerrot tietenkin miehelle, että olit jo tehnyt varaukset sen reissun suhteen vaikka se peruuntuukin. Eihän se muuten ymmärrä miksi sua harmittaa niin paljon suunnitelmien muuttuminen. Ylipäätään kannattaa puhua avoimesti tunteista!

En ole tavannut miehen kavereita. Suurin osa ei taida olla missään tekemissä miehen exän kanssa. Heidän erostaan on aikaa. Jos siellä jokune yhteinen tuttu olisikin ollut, niin mitäs se haittaa. Miehen exälläkin on uusi kumppani ja käsittääkseni ihan normaali tyyppi kaikin puolin, miehen ex siis. Mistään tällaisesta en usko, että olisi ollut kyse.

Miehen sisko (jonka olen tavannut) oli myös menossa sinne mökkibileisiin ja myös tämä yhden ystävän vaimo. Eli ei ne mitkään poikien bileet ollut.

[QUOTE="Ilopilleri";28920193]En ole tavannut miehen kavereita. Suurin osa ei taida olla missään tekemissä miehen exän kanssa. Heidän erostaan on aikaa. Jos siellä jokune yhteinen tuttu olisikin ollut, niin mitäs se haittaa. Miehen exälläkin on uusi kumppani ja käsittääkseni ihan normaali tyyppi kaikin puolin, miehen ex siis. Mistään tällaisesta en usko, että olisi ollut kyse.

Miehen sisko (jonka olen tavannut) oli myös menossa sinne mökkibileisiin ja myös tämä yhden ystävän vaimo. Eli ei ne mitkään poikien bileet ollut.[/QUOTE]

Vaihdoitko sinä nyt nimimerkkiä? Miksi?

Se olikin ennakoiva, joka vaihto itsekseen tuon nimimerkin.

Asiaan: Aion kyllä ottaa miehen kanssa puheeksi asian. On työmatkalla nyt. Mies on kyllä huomannut, että olen vaisu ja kysynytkin mikä hätänä. Ei ainakaan siis itse osaa päätellä edes, että kyse on viikonlopusta.

[QUOTE="vieras";28920069]No mun mielestä nuo on kyllä oharit. Sulla voi olla eri kriteerit sitten ja menoja voi perua ja sopia miten huvittaa :)[/QUOTE]

no älä liiottele. et sä mun tekemisiä tiedä.:laugh:

Yhteistyössä