Loukkaannuinko turhasta? Mies teki törkeän tempun mulle ja mulla on paha olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulle on toistaiseksi helpompi sanoa ei kuin kavereille ja/tai systerille. Ehkä ei ole vielä valmis esiteleen sinua kaikille kavereille ihan oikeena naisystävänä. Sehän olisi jo aika virallista jos sinä siellä juhlissa olisit myös. Häpeääkö ikäeroa

[QUOTE="vieras";28920343]Sulle on toistaiseksi helpompi sanoa ei kuin kavereille ja/tai systerille. Ehkä ei ole vielä valmis esiteleen sinua kaikille kavereille ihan oikeena naisystävänä. Sehän olisi jo aika virallista jos sinä siellä juhlissa olisit myös. Häpeääkö ikäeroa[/QUOTE]

No luulisi tuon ikäisellä miehellä olevan jo sen verran itseluottamusta, että ei enää mieti mitä kaverit ajattelee.

Ja sehän on varmasti vain siistiä esitellä joku nuori nätti blondi kavereille.

Kesä on loppumassa... Kesällä on kivempaa, kun on joku, jonka kanssa tehdä kaikkea kivaa... Talvi tuo mukanaan arjen konkreettisemmin.... Toivon, ettet ollut kesäkissa.

Ymmärrän täysin sun pettymyksesi ap. Itselleni kävi lähes samalla tavalla kesällä, paitsi että ei ollut kyse synttäreistä vaan juhannuksen vietosta. Ymmärrän että sulla on kurja olo ja ihan syystäkin. Mies petti luottamuksesi. Te olitte sopineet että teette jotain yhdessä ja joku muu tekeminen/toiset ihmiset menivät sun edelle. Loukkaahan se. Ja sulla saa ja pitääkin olla paha olo, tunteet ei valitettavasti koskaan valehtele.

Itselläni oli myös puolisen vuotta kestänyt suhde jossa mies oli alusta asti se innokkaampi ja aktiivisempi osapuoli. Me myös vietimme paljon aikaa yhdessä. Molemmilla oli lapsia ja lapset olivat tutustuneet toisiinsa. Lapseni rakastivat tätä miestä ja tykkäsivät kyläillä hänen luonaan. Mies sanoi minulle usein että rakastaa minua ja että olen hänen viimeinen naisensa. Parasta mitä on. Kaikki sujui kuin itsestään ja oli äärettömän helppoa ja mutkatonta. Olin myös tavannut miehen sukulaisia ja hän minun. Minut kutsuttiin alkukesästä mm. siskon miehen 50v juhliin jossa oli sitten ihan koko suku paikalla. Mies olisi halunnut minut sinne mukaan, en kuitenkaan itse sinne halunnut lähteä. Sitten alkukesästä mies muuttui. Sanoikin minulle että häntä pelottaa koska kaikki etenee niin nopeasti. Alkoi viettää enemmän ja mieluummin aikaa kavereiden seurassa kuin minun seurassani. Sanoin miehelle ihna ystävällisesti muutamaan kertaan että se tuntuu pahalta. Mies sanoi ettei tiedä oikein itsekään mitä haluaa. Ehdotin parin viikon taukoa erillään että saa miettiä rauhassa asioita. Ei uskonut että siitä olisi hyötyä. Ehdotin myös että otetaan takapakkia ja lopetetaan ns. seurustelu ja jatketaan rauhallisemmin, tapailulinjalla. Ei halunnut sitäkään. Sitten tuli juhannusviikko joka oltiin molemmat lomalla (tarkoituksella sovittu näin). Pari päivää oltiin yhdessä ja olikin oikein ihanaa, kunnes mies alkoi taas "vieroittaa" minua. Ei sanonut suoraan minulle mitään mutta keksi paljon muuta puuhaa muiden ihmisten kanssa. Sitten aaton aattona ilmoitti että lähtee kaveripariskunnan kanssa mökille. Sinne oli menossa myös muita pariskuntia ja tämä pariskunta joka miehen sinne kutsui, oli tullut jo minullekin erittäin tutuksi. Minua ei kuitenkaan mökille kutsuttu. Se oli minulle vimeinen pisara. Lopetin suhteen koska voin siinä huonosti. Minulle se, että mies ei halunnut viettää aikaa seurassani oli selvä merkki siitä että en ollut miehelle tarpeeksi tärkeä. Ainakaan yhtä tärkeä kuin hän minulle.

Erosta on nyt aikaa yli kaksi kuukautta ja vieläkin on ikävä. Se, että olette seurustelleet "vain" keväästä saakka ei ole mielestäni mikään mittari sille kuinka vakava suhteenne on. Mies toimi tökerösti ja sinulla on kaikki syyt olla loukkaantunut. Ei noin tehdä ihmiselle jota rakastetaan. Olen pahoilani puolestasi. Toivottavasti saatte asian selvitettyä.

Ei tossa muuta kun sen miehen todellinen luonne paljastui. Se pääs jo ylpistymään siitä että nuori nainen haluaa olla hänen kanssaan ja on noinkin roikkuvaa sorttia että järjestää kylpyläreissuja ja yllätyksiä. Siitä se sikailu sitten alkaa ja tossa oli ensimmäiset oharit.
Jätä se vanha paska.
Ota kuule itteäs nuorempi mies, ne palvoo maata sun jalkojes alla ja ne on niitä jotka roikkuu sun perässä kylpyläkorttien kanssa, sun ei tarvii alentua sellaseen.
Pistä mäelle se vanha ukko!!!!

Kohta 40 v kokemuksella sanoisin, että joko miehelle pitää vääntää asiat rautalangasta, ei tajua vihjailuja, tai sitten ei ole vielä/ koskaan valmis vakavaan suhteeseen kanssasi.
Kysy mieheltä suoraan, kummasta on kyse.
Kyllä sinulla on oikeus loukkaantua tapahtuneesta. Henk. koht en jaksaisi hitaasti etenevää suhdetta, kyllä pitäisi jo noin kauan tapailtua tietää, onko tosissaan vai ei.

No just...onkohan se menossa mökille ollenkaan? Tai ehkä sinne on tulossa joku sellainen (nainen), jota mies ei halua sinun tapaavan.
Sori, mutta luulen että sillä on nyt joku muu kierroksessa. Parasta olisi unohtaa tuommoinen ukko.

26v. varaa mummomaisen kylpyläloman suhteen alkuvaiheessa ja vielä keskellä kesää. Salli mun nauraa. Jos kyseessä ei olisi provo, niin enpä yhtään ihmettelisi, että mies haluaa järkevässä seurassa mökillään viettää viikonloppunsa.

[QUOTE="vieras";28921250]26v. varaa mummomaisen kylpyläloman suhteen alkuvaiheessa ja vielä keskellä kesää. Salli mun nauraa. Jos kyseessä ei olisi provo, niin enpä yhtään ihmettelisi, että mies haluaa järkevässä seurassa mökillään viettää viikonloppunsa.[/QUOTE]

No oishan se mies voinut sanoa sitten, jos näin on. Selvästi ei halua ap:ta elämäänsä tai ei ainakaan käyttäydy siihen malliin.

[QUOTE="vieras";28921250]26v. varaa mummomaisen kylpyläloman suhteen alkuvaiheessa ja vielä keskellä kesää. Salli mun nauraa. Jos kyseessä ei olisi provo, niin enpä yhtään ihmettelisi, että mies haluaa järkevässä seurassa mökillään viettää viikonloppunsa.[/QUOTE]

Mitäköhän mummomaista on kylpylälomassa? Onhan niitä tietenkin mummojen ja pappojen parantolakylpylöitä, mutta myös pariskunnille sopivia viihdekylpyläitä.
Päivitäpä mielikuvasi nykyaikaan.

Miehellä voi olla orastava keski-iän kriisi. Lähipiirissä se ilmeni soutamisena ja huopaamisena monenkin asian suhteen. Hyvissä ajoin tältä mieheltä kysyttiin, että aikooko juhlia, tahtooko kekkerit, järjestää itse tai tulla valmiille. Ei missään tapauksessa kuulema, eikä saa järjestää juhlia. Ei yllätysjuhlia, ne on ihan kauheita. No, kukaan ei sitten alkanut millekään. Kun merkkipäivä läheni, alkoikin puhua, että jos sittenkin järjestäisi juhlat. Jos vaimo suostuisikin kokkaamaan, ihan vaan työkavereille. Okei, vaimo lupautui. Sitten tuli mieleen, että pitäisi sitä muitakin kavereita kutsua ja tuttavia kans, joten pian oli kyseessä melkein sadan hengen kemut. Vaimo siinä jo hikeä pyyhki pelkästä ajatuksesta. Kun sitten oli aikaa melko vähän ja järjestelyjä olisi pitänyt tosissaan alkaa tehdä, tuttavat ja kaverit kyselivät jo, että milloin ja missä ja lahjoja miettivät, päättikin mies, ettei sittenkään juhlia, Hän lähteekin ulkomaille. Ja meni.

Vaimo pyysi, että kertoo sitten, kun Spede-vaihe on ohitse ja voi palata omaksi itsekseen. Sitä odotellessa. Ja vaimo itsekin ymmärtää, että ikä voi tuntua kriisin paikalta, mutta jotain rajaa joskus edes vähän....

[QUOTE="Oho";28921281]Mitäköhän mummomaista on kylpylälomassa? Onhan niitä tietenkin mummojen ja pappojen parantolakylpylöitä, mutta myös pariskunnille sopivia viihdekylpyläitä.
Päivitäpä mielikuvasi nykyaikaan.[/QUOTE]
Niinpä, joihin toisiinsa väsähtäneet keski-ikäiset menevät "hoitamaan parisuhdetta". Ap ei edes vielä teidä onko pariskunnan toinen osapuoli vai ei.

Mun mielestä mies yrittää rivien välistä osoittaa, ettei ole tosissaan ap:n suhteen. Tai sitten halusi vaan viettää vanhojen tuttujen kanssa viikonloppua, eikä halunnut esitellä uutta tyttöystävää. Tai kolmas vaihtoehto on että mies on epäluotettava, eikä suhteeseen kannata panostaa, hän on siinä vain leikkimielellä.

Yhteistyössä