Loukkaantuisitko jos olisit ainut jota ei kutsuttu taloyhtiön tyttöjen rientoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa?

Vieras
Ollaan grillailtu muutaman perheen kesken jo tässä pari vuotta..istuttu iltaa jne. Meillä on siis saman ikäisiä lapsia. Mulle selvisi yhden ihmisen kautta että ovat suunnitelleet tyttöjen rientoa, ja mua ei ole kutsuttu mukaan. Ja tämä on jo toinen kerta. Yht äkkiä vaan sitten kuulen näistä menoista. Mitä pitäisi ajatella?! Osa porukasta on aktiivisemmin tekemisissä, käyvät lenkillä tms. En tiiä, itelleni tuli tosi kurja olo. Miksi en kelpaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Madeleine:
loukkaantuisin.
ihanko tosissaan aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin päiväkoti-ikäiset lapset? :o
yksi jätetään "leikeistä" ulkopuolelle.. huh huh.

KYLLÄ, tosi pahamieli tuli. En tiedä miksen kelpaa. Mies jopa arvaili että olisivat kateellisia jostain tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
loukkaantuisin.

KYLLÄ, tosi pahamieli tuli. En tiedä miksen kelpaa. Mies jopa arvaili että olisivat kateellisia jostain tms.

Voi olla että ovat. Me taas pienessä ystäväporukassa ollaan jätetty yksi välillä pyytämättä, kun on sellainen persoona että koko ilta täytyisi puhua hänen asioistaan, tai sit hän juoruaa ja on pahansuopainen muita kohtaan jotka ei paikalla. Lisäksi töksäyttelee ja saa pahan mielen jos on sillä tuulella. En siis epäile että olisit samanlainen. Meille se vaan on välillä tuo ihminen aika raskas kestää.

loukkaantuisin.

no jos sä olet kauniimpi kuin ne muut. =)

loukkaantuisin.

IKävä kyllä juu :( mutta voiko ihmiset olla noin ilkeitä? :(

Meneppä ap puhumaan jollekkin niistä, joka sinne on menossa. Ja kysy, että mitä meinaavat sitten tehä silloin ym ym... Katso mitä hän sinulle vastaa, kun tajuaa että tiedät asiasta. Josko vaikka kutsuisivat sinutkin mukaan. Jolloin et tietenkään mene, kun se on viimehetkenkutsu :D

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
loukkaantuisin.

Voi olla että ovat. Me taas pienessä ystäväporukassa ollaan jätetty yksi välillä pyytämättä, kun on sellainen persoona että koko ilta täytyisi puhua hänen asioistaan, tai sit hän juoruaa ja on pahansuopainen muita kohtaan jotka ei paikalla. Lisäksi töksäyttelee ja saa pahan mielen jos on sillä tuulella. En siis epäile että olisit samanlainen. Meille se vaan on välillä tuo ihminen aika raskas kestää.
Mä en ole sellainen :/

loukkaantuisin.

IKävä kyllä juu :( mutta voiko ihmiset olla noin ilkeitä? :(

nähtävästi voi. ja nimenomaan lapsellisia.

Onko se tämä aktiivisemmin tapaileva porukka, joka nyt on kutsuttu? Vai onko sua lukuunottamatta muut vähemmän aktiiviset kutsuttu? Yleensä käy niin, että jos on aluksi jokin tiivis porukka ja yksi alkaa olla porukan kanssa harvemmin tekemisissä, niin se yksi väkisinkin putoaa porukasta pois. Mun mielestä siitä ei kannata loukkaantua. Mutta jos muut yhtä harvoin porukassa olevat on kutsuttu, mutta sua ei, niin siitä voi jo loukkaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onko se tämä aktiivisemmin tapaileva porukka, joka nyt on kutsuttu? Vai onko sua lukuunottamatta muut vähemmän aktiiviset kutsuttu? Yleensä käy niin, että jos on aluksi jokin tiivis porukka ja yksi alkaa olla porukan kanssa harvemmin tekemisissä, niin se yksi väkisinkin putoaa porukasta pois. Mun mielestä siitä ei kannata loukkaantua. Mutta jos muut yhtä harvoin porukassa olevat on kutsuttu, mutta sua ei, niin siitä voi jo loukkaantua.

Yhtä harvoin porukassa oleva on kutsuttu (osa pitää aktiivisemmin yhteyttä) joten aika oudolta tuntuu.

loukkaantuisin kyllä. ja en haluisi olla enää tekemisissä, koska aina miettisin että ovatko väkisin siinä:(

mutta yritä olla välittämättä, et sä noin tyhmien ja lapsellisten ihmisten kaveri halua ollakaan.

En, koska mulle olisi ihan sama kutsuttaisiko mua mihinkään tollaisiin yhteisrientoihin vai ei. En menisi kuitenkaan. Olisi parempikin jos ei kutsuttaisi, ei ainakaan tarttisi sitten selitellä kenellekään miksi ei tule :D

no mut kannaattaako asiasta sanoa? vai annanko vaan olla?
Mä en sanoisi. En koe tarpeelliseksi saada mitään "säälikutsua", josta voisin sitten kieltäytyä. Puhumattakaan että menisin "säälikutsun" saatuani juhliin. Jos mua ei kutsuta, niin siihen on varmasti kutsun järjestäjillä jokin syy.

Yhteistyössä