A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Mä en enää oikeesti tajua aloittajaa.
Kysyy täällä että loukkaantuisitko vieraana...
Sinä tiedät että inhoavat kanaa ja silti sitä heille tarjoat. Sinä luulet että tietävät sinun inhoavan homejusutoa ja valkosipulia.
En mä tajua. Tee mitä teet. Mutta jos tiedät että inhoavat kanaa ja teet tahallasi vain kanasalaattia suolaiseksi niin silloin sen on kostamista.
Itse olen kaikkiruokainen tosin allergiat, pähkinä ja appelsiini, rajoittavat aika paljon. Meillä on tuttapiirissä mies joka inhoaa sipulia. No silloin kun hän tulee meille syömään vältän sipulia kaikessa ja teen tarvittaessa vaikka erikseen. Toinen taas ei syö kalaa, samoin kuin ei äitinikään. Isäni taas saa väänteitä siitä tästä ja tosta ruuasta. Yks taas on jatkuvalla dietillä.... Lista on pitkä mitä pitää ottaa huomioon kun tolle poppoolle ruokaa tekee, mutta teen sen mukisematta. Ja kyllä jos meille tulee lähisuku syömään on porukkaa n. 20 hlö.
Oikeesti jos lapsettaa niin älä kokkaa ja kutsu vieraita....
Minä itse kyllä loukkaannun, jos esim serkkuni, erittäin tarkka ihminen ja tietää allergianija tarjois minulle pähkinä salaattia. ja se olisi AINUT suolainen. Ja tässä on pointti nimen omaan siinä että TIETÄÄ ja varmasti muistaa.
Samoin sinä TIEDÄT että inhoavat kanaa ja silti...
Tee toisille niin kuin toivot heidän tekevän sinulle....
Kyllä hekin tietävät erittäin hyvin mitä ruokaa minä inhoan. Silti sitä on tarjottu pöydässä ainoana vaihtoehtona ja minusta ei ole kohteliasta alkaa nirsoilla siinä vaiheessa kun muuta vaihtoehtoa ei ole, joten olen syönyt väkisin. Jos heidän toimintansa on täysin sallittua, niin miksi minä samoin toimiessani olen tosi huono ihminen. Mulle on tarjottua montakin kertaa sellaista ruokaa, josta en tykkää, eikä ole tullut mieleen miettiä mitähän tällä kertaa kostavat mulle. Tee toisille niin kuin toivot heidän tekevän sinulle. Joo, eipä ole vaikutusta ollut tällä tässä tapauksessa. Tähän asti olen aina huomioinut kaikissa tarjoiluissa heidän suosikki/inhokkiruokansa ja silti mulle on tarjottu mitä milloinkin. Miksi minkään enää viitsisin nähdä vaivaa, jos se ei toimi toiseen suuntaan mitenkään.