T
tökkii
Vieras
mutta silti tuli loukkaantunut olo kun kaikki asiat on vaan aina kiinni siitä ettei mulla ole töitä.. :/ Toista lasta ei voi hankkia koska mulla ei ole töitä vaikka talous ei todellakaan ole meillä niin kuralla etteikö tultais toimeen kahdenkin lapsen kanssa. Ei voida naimisiinkaan mennä koska mulla ei ole töitä vaikka mulla on mielestä todella todella pienet häät maistraatissa. huoh :/
Ottaa niin pattiin että muutettiin tänne pieneen kylään missä ei töitä löydy sitten millään. Mutta miehen piti tänne päästä hinnalla millä hyvänsä.
eikai kukaan voi vaatia mua opiskelemaan uudestaan esim lähihoitajaksi vaan koska sillä alalla olis töitä yllinkyllin.. Se ei ole mulle kutsumus ammatti ja en kestä nähdä verta tms.
Ottaa niin pattiin että muutettiin tänne pieneen kylään missä ei töitä löydy sitten millään. Mutta miehen piti tänne päästä hinnalla millä hyvänsä.
eikai kukaan voi vaatia mua opiskelemaan uudestaan esim lähihoitajaksi vaan koska sillä alalla olis töitä yllinkyllin.. Se ei ole mulle kutsumus ammatti ja en kestä nähdä verta tms.