löysä emätin synnytyksen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Voi apua, palautuuko tämä koskaan ennalleen?
eilen varovasti kokeiltiin (11pv synnytyksestä) ja mies ei tuntenut mitään, enkä minäkään. Kai se vielä tuosta tiukkenee???!! Jumpannut olen kovasti ja aion jumpata edelleen, mutta tuli kyllä melkein itku, tässäkö tämä meidän seksielämä sitten oli?

Toinen lapsi ( ekan jälkeen oli 2v ilman seksiä kun olin yh) ja oli iso sellainen yli 4 kg...

Hui.. me ei olla vielä kokeiltu (reilu kk synnytyksestä) ja vähä jännittää. En kuitenkaa tosissaa uskonu ett vois noin erilaiseks mennä ettei ees oikee tunnu! :o

Tosi vähän on vielä aikaa synnytyksestä. Jumppaa vaan ahkerasti. Voi viedä kuukausiakin, että paranee. 5 kertaa viikossa jumppaa ja kaks lepopäivää. näin sano mulle fysioterapeutti, vaikkei mulla sama ongelma ollutkaan kuin sulla. ja jos tuntuu, ettei auta, varaa aika fysioterapiaan, sieltä saa oikeesti toimivaa apua.

Me kokeiltiin ehkä noin kolme viikkoa synnytyksestä ja meillä ihan sama juttu. olin jo ihan masentunut että tässäkö se sitten oli ja seksiä ei enää ole ollenkaan. No siitä viikon päästä uus yritys ja oli jo huomattavasti parempi. Että eiköhän se teilläkin korjaannu!

Mikä helevetin kiire teillä löysyyttä valittelevilla oikein on? Suoraan synnäriltä nussimaan! Anna kehollesi nyt hyvänen aika aikaa palautua. Kroppa palautuu TÄYSIN synnytyksestä vasta 8 vuoden päästä (se tussu on hyvä varmasti jo muutaman kuukauden päästä, treeniä vaan).

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Me kokeiltiin ehkä noin kolme viikkoa synnytyksestä ja meillä ihan sama juttu. olin jo ihan masentunut että tässäkö se sitten oli ja seksiä ei enää ole ollenkaan. No siitä viikon päästä uus yritys ja oli jo huomattavasti parempi. Että eiköhän se teilläkin korjaannu!

Tämä tieto lohduttaa... Täytyy siis ottaa vähän aikaa ja paljon jumppaa. Parin viikon päästä sitten uusi yritys. Ei vaan jaksais millään odottaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä helevetin kiire teillä löysyyttä valittelevilla oikein on? Suoraan synnäriltä nussimaan! Anna kehollesi nyt hyvänen aika aikaa palautua. Kroppa palautuu TÄYSIN synnytyksestä vasta 8 vuoden päästä (se tussu on hyvä varmasti jo muutaman kuukauden päästä, treeniä vaan).

8 vuoden päästä?! tarkoititkohan kuitenkin kuukauden?

11pv on liian vähän aikaa että kroppa palautuisi, jos pitää seksiä mennä harrastamaan niin tottakai se löysältä tuntuu: miehesi penis varmaan vähän pienempi kuin juuri äsken ulos puskemasi muksu!

Alkuperäinen kirjoittaja bud:

8 vuoden päästä?! tarkoititkohan kuitenkin kuukauden?

Ei, vaan vuoden. Tietenkin ne palautumiset vuosien päästä on pieniä, eivätkä vaikuta normaaliin elämään, mutta onpahan kuitenkin.

Mulla on jo raskausaikana ihan levähtänyt paikat. :ashamed:
Koko värkki ihan eri näköinen, ja tursuaa. :( En suoraan sanottuna enää KEHTAA harrastaa seksiä mieheni kanssa kun ällöttää itseänikin omat paikat.

Mikä helevetin kiire teillä löysyyttä valittelevilla oikein on? Suoraan synnäriltä nussimaan! Anna kehollesi nyt hyvänen aika aikaa palautua. Kroppa palautuu TÄYSIN synnytyksestä vasta 8 vuoden päästä.

Paitsi että se ei kyllä yleensä täysin palaudu. Vastahan oli jossain vauvalehdessä juttua asiasta ja siinä asiantuntija suoraan sanoi, että on hyvin epätodennäköistä, että alapää palautuisi samanlaiseksi kuin mitä se oli ennen synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mikä helevetin kiire teillä löysyyttä valittelevilla oikein on? Suoraan synnäriltä nussimaan! Anna kehollesi nyt hyvänen aika aikaa palautua. Kroppa palautuu TÄYSIN synnytyksestä vasta 8 vuoden päästä.

Paitsi että se ei kyllä yleensä täysin palaudu. Vastahan oli jossain vauvalehdessä juttua asiasta ja siinä asiantuntija suoraan sanoi, että on hyvin epätodennäköistä, että alapää palautuisi samanlaiseksi kuin mitä se oli ennen synnytystä.

Luulisi, että ekan jälkeen olisi löystynyt sen verran mitä on löystyäkseen... mutta miten toisen jälkeen voi tuntua tältä. Toisaalta mulla ei vertailupohjaa kun ekan jälkeen olin sen 2v ilman...

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Koko värkki ihan eri näköinen, ja tursuaa. :( En suoraan sanottuna enää KEHTAA harrastaa seksiä mieheni kanssa kun ällöttää itseänikin omat paikat.

TÄH?!? Mulla ei ekan kanssa tätä ongelmaa ollut, nyt toisessa raskaudessa alapää näyttää hyvin erilaiselta. MUTTA miten ei kehtaa, sehän on ihan normaalia ja luonollista, entäs sitten jos synnytyksen jälkeen pimpsa on tikkien jälkeen tosi erinäköinen: Et harrasta enää koskaan seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja voi jee:

TÄH?!? Mulla ei ekan kanssa tätä ongelmaa ollut, nyt toisessa raskaudessa alapää näyttää hyvin erilaiselta. MUTTA miten ei kehtaa, sehän on ihan normaalia ja luonollista, entäs sitten jos synnytyksen jälkeen pimpsa on tikkien jälkeen tosi erinäköinen: Et harrasta enää koskaan seksiä?

No on normaalia ja luonnollista, totta kai sen tiedän. Mutta kylmä fakta on että rumalta se näyttää. Ja jos en tunne itseäni viehättäväksi, en vaan innostu koko jutusta, oma olo on vastenmielinen. Miehelle kyllä seksi kelpaa, ei hän ole mitään sanonut - musta itsestäni vaan tuntuu tältä. Oksettavalta. :x

Ei se emätin heti palaudu, meillä kokeiltiin parin kuukauden jälkeen ja oli selvästi löysempi kun normaalisti, mutta ihan jo hyvä. Sitten siitä kuukauden päästä olikin jo lähes normaali.
Treenata lihaksia kannattaa, niin nopeuttaa palautumista ja myös parantaa lihaksia entisestään. Ei mitään hätiä.
Ps. Onhan siinä löysemmässäkin oma viehätyksensä, joskus.

11 PÄIVÄÄ! Annan nyt kropalles aikaa palautua haloo!!! Olen mäkin synnyttänyt kaksi isoa lasta ja toosa tuusannuuskana mutta en nyt noin aikaisin alkaisi plluani arvioimaan :D. Anna ajan kulua!!!

Raskaus ja synnytys voi muuttaa ja usein muuttaakin sitä omaa kehoa. Älä kuitenkaan miehesi edessä ala häpeilemään itseäsi, sillä sinulla ei ole mitään hävettävää, olet juuri ihana omana itsenäsi ja varmasti miehellesi täysin kelvollinen!

älkää nyt vaan häpeikö toosianne kaiken sen jälkeen mitä se on joutunut kokemaan. Mies jos rakastaa sua niin rakastaa myös sun toosaas,vaikkei palautuisikaan entiselleen. Ja kun keskustelette asiasta huomaat että miehesi ei ajattele mitään rumaa,päinvastoin!

Yhteistyössä