H
höpsökesä-15
Vieras
En voi uskoa tätä todeksi. Että minulle tapahtuisi jotain näin ihanaa! Kerrankin on mies, jonka kanssa ei mikään arveluta ja jonka kanssa on luonnollista olla. Meillä on myös paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, yhteistä puhuttavaa löytyy, samanlaiset taustan. Mies on lisäksi minun silmissäni hyvännäköinen.
Voiko tämä olla totta? Olen ainakin vahvasti ihastunut, ellen jo rakastunut. Mistä ne erottaa toisistaan ne tunteet? Siitä on niin kauan kun olen viimeksi ollut tosi rakastunut kehenkään.
Ajattelen häntä jatkuvasti ja odotan malttamattomana seuraavaa tapaamistamme.
Tapasin hänet netin kautta, ja en ole koskaan oikein uskonut että netissä voisi tärpätä niin hyvin että tyyppi tuntuisi juuri sopivalta ja oikealta.
On tämä ihmeellistä
Onko muilla kokemuksia vastaavasta, että olisi netin kautta natsannut niin hyvin että suhteesta on tullut vakava ja että rakastatte toisianne koko sydämestä?
Voiko tämä olla totta? Olen ainakin vahvasti ihastunut, ellen jo rakastunut. Mistä ne erottaa toisistaan ne tunteet? Siitä on niin kauan kun olen viimeksi ollut tosi rakastunut kehenkään.
Ajattelen häntä jatkuvasti ja odotan malttamattomana seuraavaa tapaamistamme.
Tapasin hänet netin kautta, ja en ole koskaan oikein uskonut että netissä voisi tärpätä niin hyvin että tyyppi tuntuisi juuri sopivalta ja oikealta.
On tämä ihmeellistä
Onko muilla kokemuksia vastaavasta, että olisi netin kautta natsannut niin hyvin että suhteesta on tullut vakava ja että rakastatte toisianne koko sydämestä?