Löysin ihanan miehen ja olen kai rakastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsökesä-15
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpsökesä-15

Vieras
En voi uskoa tätä todeksi. Että minulle tapahtuisi jotain näin ihanaa! Kerrankin on mies, jonka kanssa ei mikään arveluta ja jonka kanssa on luonnollista olla. Meillä on myös paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, yhteistä puhuttavaa löytyy, samanlaiset taustan. Mies on lisäksi minun silmissäni hyvännäköinen.

Voiko tämä olla totta? Olen ainakin vahvasti ihastunut, ellen jo rakastunut. Mistä ne erottaa toisistaan ne tunteet? Siitä on niin kauan kun olen viimeksi ollut tosi rakastunut kehenkään.

Ajattelen häntä jatkuvasti ja odotan malttamattomana seuraavaa tapaamistamme.

Tapasin hänet netin kautta, ja en ole koskaan oikein uskonut että netissä voisi tärpätä niin hyvin että tyyppi tuntuisi juuri sopivalta ja oikealta.

On tämä ihmeellistä :)

Onko muilla kokemuksia vastaavasta, että olisi netin kautta natsannut niin hyvin että suhteesta on tullut vakava ja että rakastatte toisianne koko sydämestä?

Miksei natsais jos tyyppi on susta noin ihana?
Oon huomannut että nettijutut muutenkin monasti kuivuu heti muutamiin ekohin treffeihin tai sitten kestää tosi hyvin. Kirjottelu nyt aika selkeesti antaa baaripokia paremmat mahikset jos ei pety siihen ihkaekaan tapaamiseen.

_KEP_

Ensikuussa tulee 5v ensitapaamisesta, netin kautta löysin minäkin :)

Kirjoiteltiin varmaan kuukausi ennenkuin tavattiin, miehellä oli 7 aikaan töihinmeno ja me joka ilta vielä 1 aikaan kirjoiteltiin mesessä :D mahtoi olla aamulla väsy.

Oltiin molemmat ihastuneita toisiimme jo ennenkuin tavattiin. Esittelin lapseni hänelle jo toisilla, vaiko kolmansilla treffeillä, vaikka olin vannonut etten tekisi niin ikinä. Mies selitti aiemmin, että miten edellisen treffikumppanin kanssa kaatui homma siihen, kun se oli hänelle jo lapsia heti esittelemässä ja muuta vastaavaa, vähän liian innostunut oli (LOL)
Mutta kyllä ne sitten esittelee ja mies tahtoo tavata jos on oikeasti tosissaan ja tuntuu hyvältä, naurettu tätä jälkeenpäin, että miksiköhän minä ja lasten esittely oli aivan eri asia :D

Vuosi yhdessäolon jälkeen muutettiin yhteen ja tässä ollaan kohta 4v saman katon alla.

Edetkää rauhassa, vaikka kuulostatkin ihanan ihastuneelta :D

Ihastumisessa ei siis ole mitään pahaa, saati rakastumisessa, nehän ovat elämän parhaimpia tunnekokemuksia. Mutta pidä nyt kuitenkin itsestäsi huolta, suojele, ja tutustu rauhassa. Sitten, kun kunnolla tunnette, tiedätte toistenne hyvät ja huonot puolet, niin tiedät paremmin kestääkö rakkaus.

Enkä sano tätä pelkästään siksi, että olette tavanneet netin kautta. Se on ihan ok, itsekin tapasin mieheni netissä ja nyt ollaan naimisissa sekä onnellisia vanhempia. :D

Kiitos vastauksista ja että jaoitte omia kokemuksianne! :) Oikein kiva lukea miten muilla on mennyt ja ei se nettikään pelkästään huono juttu ole. Että sieltäkin voi syntyä onnistuneita suhteita.

Kyllä me melko maltillisesti edetään jo käytännön syistäkin.

Molemmat halutaan olla varmoja eikä tehdä tunnekuohuissa hätäisiä päätöksiä.

Ollaan puhuttu aroistakin asioista ja on ollut helppoa olla toisen kanssa.

Katsotaan nyt mitä tämä kesä tuo tullessaan, jännittävää tämä ainakin on ja erittäin yllättävää että mulle tapahtuis vihdoinkin jotain näin ihanaa vaikeiden vuosien jälkeen.

Kaikkea hyvää teille suhteisiinne ja lisääkin saa tulla kertomaan :)

Yhteistyössä