Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimi:Ootko jo ehtiny joulua suunnittelee?
Mä oon tehny jo ekat joululahjaostokset, siis kummilapsille. En kyl välitä höösätä joulun takia, mut toissalt on kiva kun tietää, ett ei tartte tressaa joulun alla noist lahjoist. Odotan jo innolla, ett pääsee leipoo joulutorttuja ja pipareita pojan kaa
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mimi:Ootko jo ehtiny joulua suunnittelee?
Mä oon tehny jo ekat joululahjaostokset, siis kummilapsille. En kyl välitä höösätä joulun takia, mut toissalt on kiva kun tietää, ett ei tartte tressaa joulun alla noist lahjoist. Odotan jo innolla, ett pääsee leipoo joulutorttuja ja pipareita pojan kaa
Mä leivon täällä jo piparikirkon osia.Ja keskiviikkona syötiin joulutorttuja ekaa kertaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Luettiin lasten kanssa tänään Tatua ja Patua. Aivan käsittämättömän hyvä idea se ihmismeripelastusliivi!!
Siis sellainen mistä tarvittaessa saa esiin jättikokoisen itsetäyttyvän näköisen huomiopään.
Lapset voisi vapaammin kulkea ihmisvilinässäkin![]()