Löytyykö muita samasta onkhelmasta kärsiviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Eli sellanen ärsyttävä vaiva,kuin kainalohikoilu!!!! |O
En ole mitenkään hirmuylipainoinen,ja vaivasta olen kärsinyt jo vuosia._Ikinä ei voi käyttää mitään kivoja istuvia t-paitoja,muissa väreissä kuin ehkä mustana..
Se vaan on niin järkyttävän inhottavaa,kun heti on läikät kainaloissa.

MUTTA!!!Kokeiltuani Triple Dry-dödöä,josta ei siis ollut minkäänlaista apua mulle,aattelin vielä koklata Absolut Torria.Vaan eipäs sitä sanut enää mistää apteekeistamme |O |O
Sitten tuli eräs ihana pelastava enkeli täältä palstaystävistämme,ja kävi ostamasa oman kaupunkinsa apteekista miulle putelin,ja arvatkaas?!?!
Mulla ekaa kertaa vuosiin nyt päällä ihana punainen t-paita!!!!!Ette usko miten ihanalta tuntuu kun ei tarvii koko ajan kyylätä kainaloita!!!!!
Eli tässäKIN yhteydessä KIITOS Metsänpeitto!!! :D :D :D :flower: :flower:

Nyt kyselisinkin vielä,että miltä paikkakunnilta yhä tätä ihmeainetta apteekeista löytyy?Ja josko vielä löytyis joku avulias ihana ihminen joka mullen saattas sitä postitse varastoon toimittaa..... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Oletkohan ajatellut että voi olla joku syy miksei tuotetta saa enää apteekeista ja sen vuoksi vedetty myynnistä.

No apteekista tätä kysyin,ja ainakin täällä sanoivat vaan,että heidän käyttämänsä tukkuri on lopettanut toimittamisen.Kuulemma pitäis saada silti jostain muualta,ja että valmistusta ei ole lopetettu.
Terveyshaittoja ei siis ole kuulemma havaittu.Enhän mä nyt tyhmä oo,en mä sitä sit käyttäiskään jos tosiaan ois jotenkin haitallista....

Mä oon todennu, että ne stickit vai mitä ne on ne palasaippuan näköset jutut, mitä on tungettu niihin purkkeihin :laugh: on parhaita. Siis ei suihke, eikä se nestemäinen pallopäällä oleva homma, vaan se stick on paras.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä en sattuneista syistä voi tietenkään olla avuksi,mutta on varmasti inhottavaa ja toivotaan että joltain löytyy sulle sitä dödöö..

Sonoppas se!Arvaa meinasinko repiä verskarini kun kaupungin kaikki apteekit kiersin,ja eioota myytiin!!
Mutta sainha mie si kummiskii,ku on maailmassa viel ihania ihmisiä..*viheltelee* ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:wave: Mä käytän sitä mutta saan siitä näppylöitä.Ei tuokaan hirveesti auta kun mun täytyis käyttää sitä joka toinen päivä vähintään

Missä sä asut ja sako sitä yhä teiän apteekista?
Mua ei yhtään haittaa vaik tarviis lisäillä useemminkin,oon niin onnessani täällä punasessa paidassani ;) :laugh:

Minä kärsin nuorempana vuosia todella pahasta kainalohikoilusta. Mun kainalot sitten leikattiin, sieltä poistettiin suuri osa hikirauhasista. En sitten tiedä oliko niitä liikaa vai olivatko yliaktiivisia, mutta nykyään hikoilen ihan niinkuin normaalit ihmiset! Kainaloissa tietysti on isot ja rumat arvet, mutta minuu ei haittaa ollenkaan kun vertaan siihen piinaan mitä liikahikoilu oli!

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mä oon todennu, että ne stickit vai mitä ne on ne palasaippuan näköset jutut, mitä on tungettu niihin purkkeihin :laugh: on parhaita. Siis ei suihke, eikä se nestemäinen pallopäällä oleva homma, vaan se stick on paras.

Siis minkä merkkiset stickit?
Tota Triple Drta mulla on "pallopäänä" ja ihan viraton oli ainakin mulla... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Mistä apteekista olet kysellyt? Tuolla Yliopiston apteekin sivuilla ainakin ko. tuote näkyy olevan, joten eiköhän sitä sitten aika monesta paikasta saa!

No siellä mäkin kävin kurkkimassa,siis YA:n sivuilla.Mutta täällä meilläpäin kun ei oo lähelläkään Yliopiston Apteekkia..Muuten,missä kaupungeissa niitä yleensäkään on? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Minä kärsin nuorempana vuosia todella pahasta kainalohikoilusta. Mun kainalot sitten leikattiin, sieltä poistettiin suuri osa hikirauhasista. En sitten tiedä oliko niitä liikaa vai olivatko yliaktiivisia, mutta nykyään hikoilen ihan niinkuin normaalit ihmiset! Kainaloissa tietysti on isot ja rumat arvet, mutta minuu ei haittaa ollenkaan kun vertaan siihen piinaan mitä liikahikoilu oli!

Jahas jahas,enpäs ookkaan tuollasesta keinosta kuullutkaan!
Mutta tiedän kyllä mitä meinaat! :hug:
Ei kyllä pätkääkään haittais mitkään arvet kainaloissa,nimittäin niin ärsyttävä on tämä kyseinen vaiva!

Yhteistyössä