Y
yksi vaan
Vieras
Onko kokemusta?
Meillä sitä käytetään omien virheiden peittelyyn, jo toinen kerta kun päiväkodin johtaja nostaa ls-ilmoituksen esiin, mutta ei kuitenkaan tee sitä?
Aihetta siihen ei varmasti ole, mutta ei se kivalta kuulosta kuitenkaan.
Päiväkodista lapsi tulee usein mustelmilla, kun käsitelty kovemmin, tietysti lapsen oman edun nimissä, hoitajien taholta, ei muiden lasten.
Selitetään siis kuinka lapsen käytös on vaaraksi muille, vaikka osa tilanteista on ollut sellaisia ettei muita ole ollut mailla halmeilla - hoitajan kanssa kahdestaan tilanteita siis.
Meillä sitä käytetään omien virheiden peittelyyn, jo toinen kerta kun päiväkodin johtaja nostaa ls-ilmoituksen esiin, mutta ei kuitenkaan tee sitä?
Aihetta siihen ei varmasti ole, mutta ei se kivalta kuulosta kuitenkaan.
Päiväkodista lapsi tulee usein mustelmilla, kun käsitelty kovemmin, tietysti lapsen oman edun nimissä, hoitajien taholta, ei muiden lasten.
Selitetään siis kuinka lapsen käytös on vaaraksi muille, vaikka osa tilanteista on ollut sellaisia ettei muita ole ollut mailla halmeilla - hoitajan kanssa kahdestaan tilanteita siis.