H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä suotta leimaa lestadiolaisia, koska kuten hyvin tiedät. se ei ole tässä tapauksessa se pointti. todennäköisisti tää nainen osaa ulospäin esittää täydellistä.... ei niiden tuttavarkaan välttämättä tiedä mitä siellä tapahtuu.kulisseja on helppo ylläpitää.
Hei, älä vastaa liian yksityiskohtaisiin kysymyksiin. Oman etusi takia. Kaikki haluaa arvailla keistä on kyse. Mä SATUIN arvaamaan ja sun onneksi mä olen ns. "samalla puolella". Näistä mitä oelt kertonut, tunnistaa kyllä jo satavarmasti jos tietää ko. perheen. Eiköhän tässä ole tullut jo selväksi että tarina on totta. Valitettavasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;27028730:Kohtalaisen yksityiskohtaisia kertomuksia täällä vaitiolovelvolliset jakelee. Ei saisi olla pienintäkään riskiä että joku tunnistaa tämän perheen. Asioista voi puhua yleisellä tasolla, kokemuksistaankin mutta ehdottomasti vaitiolovelvollisuus säilyttäen. Tämä palsta ei ole yleinen lastensuojeluilmoitusalue!