Lueskelin Meidän Perheen näytenumeroo.. :DDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.

Minkä ikäisestä kyse? Luulisi olevan hämäävää lapselle. Onko pojillakin etupylly?

Pojilla on alanenä.
Alanenä? *reps kops*

etupylly ja pylly sanoissa on ero, joten tuskinpa on hämäävää.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.

Minkä ikäisestä kyse? Luulisi olevan hämäävää lapselle. Onko pojillakin etupylly?

Pojilla on alanenä.
Alanenä? *reps kops*

etupylly ja pylly sanoissa on ero, joten tuskinpa on hämäävää.

Lapsethan on vielä konkreettisia käsitteissä ja todellakin se voi hämätä jos puhutaan kahdesta pyllystä kun hän tietää että se on se kakkapaikka. Kun ei se etupuoli ole pylly edes lapselle.

Oon pohtinu ja ukoltakin kysellyt mikä olisi hyvä nimitys pojan 'vehkeelle'. :D Mikään ei oo tähän mennessä tuntunu oikealta, mutta tästä ketjusta löytyi hyvä nimitys eli pojalla on kikki.

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Eikö kellään muulla sanota pippeliä kikuksi? Mun mies just tuossa yks päivä muisteli, että sen äiti sano sille aina pienenä, että pese napa kunnolla ja tarkoitti sillä kikua/pippeliä.

Anoppi sanoo kikuliksi. Joku aivan ihme nimi sillä on pimpillekin.

Eikö kellään muulla sanota pippeliä kikuksi? Mun mies just tuossa yks päivä muisteli, että sen äiti sano sille aina pienenä, että pese napa kunnolla ja tarkoitti sillä kikua/pippeliä.

Onneksi miehesi on kuitenkin käsittänyt mikä ero on navalla ja pippelillä...olis saattanut muuten teidänkin lapsenteko olla aika hankalaa navan kanssa ährätessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Muistan jonkun sanoneen pimppiä PIMPUTTIMEKSI ja se on mun mielestä ÄLLÖ! TGulee mieleen joku soitin tms :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Se on muuten hulvaton numero muutenkin, ehditkö jo lukea säästövinkit? :laugh:

En ehtiny, selailin vasta lehtee mut tuo etupylly hyppäs silmille :D Täytyy lukee :D

Enkä mäkään kyllä oikee ymmärrä et miten se pimppi niin ronski nimitys on, mun mielestä se on ihan normi siisti nimitys. Mut ei mun kaikkee tarviikaan ymmärtää.

TYTÖN SUKUPUOLIELIMET=oikea nimitys :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja 3 viikkoisen poitsun äippä:
Oon pohtinu ja ukoltakin kysellyt mikä olisi hyvä nimitys pojan 'vehkeelle'. :D Mikään ei oo tähän mennessä tuntunu oikealta, mutta tästä ketjusta löytyi hyvä nimitys eli pojalla on kikki.

KIKKI ON TISSI ELI RINTA! pohjanmaalla

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja 3 viikkoisen poitsun äippä:

KIKKI ON TISSI ELI RINTA! pohjanmaalla

kikki on poikalapsen kikkeli. typerää käyttää kyseistä sanaa rinnasta/tissistä.

aina jaksaa ihmetyttää tämän palstan lapsellisuus=miten voi olla merkitystä millä nimellä alapäänsä eri osia nimittää!!
mitä sitten jos on etupylly??pakkoko sitä on nimittää miksikään?kyllä meillä vaan pestään tytöltä pylly,ei siinä oo tarvetta eritellä onko taka vai etu vai mikä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Muistan jonkun sanoneen pimppiä PIMPUTTIMEKSI ja se on mun mielestä ÄLLÖ! TGulee mieleen joku soitin tms :)

pimputin :laugh: todellakin pianoa pimputellaan. Se anopin sana on tyyliin hömpäntöösä...sinnepäin ainakin.

Ei tämän ketjun luettuaan voi sanoa muuta kuin "voihan etupylly"!! Ja ne jotka tällä palstalla viljelevät sitä vee-alkuista sanaa, ottakaa opiksenne ja sanokaa tästä lähin "haista etupylly"...

Alkuperäinen kirjoittaja aikuiset:
Ei tämän ketjun luettuaan voi sanoa muuta kuin "voihan etupylly"!! Ja ne jotka tällä palstalla viljelevät sitä vee-alkuista sanaa, ottakaa opiksenne ja sanokaa tästä lähin "haista etupylly"...

haista sinä kuule etupylly. ;) :D