Luin tyttäreni päiväkirjaa, järkytyin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut hyvin suuri Justin Bieber totanoin fani jo vittu pitkään tiätsä ja niinku olen antanut vittu sen näkyä totanoin ulos päin mm. käyttämällä vittu Justin Bieber-paitaa. tiätsä Kaikki niinku kaverini siis tietävät vittu kuinka paljon rakastan Bieberiä totanoin ja, etten vittu kestä kuul tiätsä mitään niinku pahaa hänestä.

Nyt on kuitenkin tilanne vittu niin, että netissä on levinnyt video, jos Justin Bieberiä totanoin heitetään pullol vittu päähän ja tiätsä siitä kuuleminenkin niinku tekee minut vittu hyvin surullisexi. totanoin Siitä videost tuli vittu niin paha tiätsä olo, niinku että vittu päätin kertoa siitä kaverilleni, joka totanoin oli vittu meillä kylässä tiätsä ja päädyimme sitten niinku kazomaan vittu sen yhdessä, totanoin jotta kaverini vittu tietäis paremmin mistä puhun. Kaverini tiätsä reaktio oli kuitenkin niinku erilainen vittu kuin mitä totanoin kuvittelin ja järkytyin syvästi, sillä hän vittu repes nauramaan täysin! tiätsä Tuntui hyvin niinku pahalta, että vittu kaverini nauroi videolle, totanoin joka satutti minua vittu niin pahasti.

Hän selvästi ties miten paljon pidän Bieberistä ja miten se video tiätsä satutti minua, niinku mutta silti nauroi sille silmieni edessä niin paljon. Pyysin vittu tämän jälkeen kaveriani totanoin poistumaan meiltä vittu keximällä tekosyyn, tiätsä että minun niinku täytyi vaihtaa vittu kissanhiekka totanoin ja vittu en ole tiätsä ollut sen jälkeen niinku yhteyxissä vittu tähän henkilöön. Tämä tapahtui siis eilen. Olen nyt totanoin ihan hukassa, en vittu tahtois luopua kaveristani kokonaan, mutta jos tiätsä antaisin niinku tämän tapahtuneen anteex vittu ihan noin vain tuntuu totanoin kuin petäisin vittu rakast Bieberiäni.

Kyllä musta äidillä on oikeus ja vähän velvollisuuskin lukea salaa teinin päiväkirjaa. Kyllä äitin pitää tietää mitä lapsen elämässä tapahtuu. Mitä jos siellä vaikka luksi jotain itsatijuttuja tai huumejuttuja. Kyllä äiti saa lukea salaa lapsen päiväkirjat jotta pysyy edes vähän kärryillä.

Ihan normaalilta tuo kuulostaa. Kyllä nuo pahatkin ihastumiset menee aikanaa ohi.

Mä en kyllä ymmärrä, että täällä pitää hyökätä heti aloittajan kimppuun...
Ei ole oikein lukea kenenkään päiväkirjaa, mutta nyt ei ollutkaan ilmeisimmin kyse siitä ja sen teon moralisoimisesta.
Aloittaja tiedusteli onko tuommoinen ihannointi ihan hyvä juttu.

Mun mielipide on se, ettei toi nyt ihan kamalan vaarallista ole idoliin noin paljon ihastua, mutta jos olisi oma tyttäreni kyseessä niin aivan varmasti yrittäisin jutustella tyttäreni kanssa ja saada selkoa neidin ajatuksista tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmmmm:
Mä en kyllä ymmärrä, että täällä pitää hyökätä heti aloittajan kimppuun...
Ei ole oikein lukea kenenkään päiväkirjaa, mutta nyt ei ollutkaan ilmeisimmin kyse siitä ja sen teon moralisoimisesta.
Aloittaja tiedusteli onko tuommoinen ihannointi ihan hyvä juttu.

Mun mielipide on se, ettei toi nyt ihan kamalan vaarallista ole idoliin noin paljon ihastua, mutta jos olisi oma tyttäreni kyseessä niin aivan varmasti yrittäisin jutustella tyttäreni kanssa ja saada selkoa neidin ajatuksista tarkemmin.

No luitko ton Demi-linkin. Siinähän tää ap jo paljastui..

Kirjoitin nuorena tyttönä vähintään yhtä traagisia juttuja Dingosta päiväkirjaani! Poltimme myös lehdet, joissa kyseistä yhtyettä kritisoitiin. Ihan normaalia. Kuuluu ikään.

Voisit vaikka lukea joitain kasvatukseen ja nuoren kehitykseen liittyviä kirjoja. Löytyy paljon.

Mitä helvettiä sä oot tehny? Lukenu toisen päiväkirjaa. Voi helvetti. Miten Sä ilkeät ton täällä kertoa? Mitä tyttös tuumaa kun nettiin tänne levität hänen asioita? Siis voi....

Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Kyllä musta äidillä on oikeus ja vähän velvollisuuskin lukea salaa teinin päiväkirjaa. Kyllä äitin pitää tietää mitä lapsen elämässä tapahtuu. Mitä jos siellä vaikka luksi jotain itsatijuttuja tai huumejuttuja. Kyllä äiti saa lukea salaa lapsen päiväkirjat jotta pysyy edes vähän kärryillä.

Ihan normaalilta tuo kuulostaa. Kyllä nuo pahatkin ihastumiset menee aikanaa ohi.

Velvollisuus? Oikeus? Suksi vittuun ! Kellään oo oikeutta lukea kenenkään päiväkirjaa.

Ei mulla ainakaan ole tarvetta lukea lapsieni päiväkirjoja. Ja mun mielestä mulla ei ole siihen myöskään minkäänlaista oikeutta. Ne on toisen yksityisiä ajatuksia ja syvimpiä tuntoja, jotka ei kuulu yhtään kenellekään...

Järkyttävää, että joku kokee että on äidin velvollisuus lukea lapsensa päiväkirjaa...

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
Ei teinitytöt kirjoita noin, kirjakielellä yms.

Mut jokatapauksessa, ihan normaalia palvoa idoliaan noin.

Mun 12 v kirjoittaa, on näyttänyt tekstejään. Päviäkirjaansa en tosin ole lukenut. En tiedä onko edes sellaista.

Niin... Ja toi kirjakieli.... Ei taatusti osaa ton ikäinen. Jos mäkään en 36 ikävuoteen mennessä oo koulunkäynnistä huolimatta oppinu kirjakieltä niin ei teini voi osata. Haisee tää juttu. Ap voi lähteä hoitoon. Ja sit vielä ap yx juttu: hanki samalla hyvät lääkkeet

Joo, nuorellahan ei ole oikeutta minkään laiseen yksityisyyteen, vai?

• Tykkää
Reactions: ammuli
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeusko:
Niin... Ja toi kirjakieli.... Ei taatusti osaa ton ikäinen. Jos mäkään en 36 ikävuoteen mennessä oo koulunkäynnistä huolimatta oppinu kirjakieltä niin ei teini voi osata. Haisee tää juttu. Ap voi lähteä hoitoon. Ja sit vielä ap yx juttu: hanki samalla hyvät lääkkeet

Toisaalta, mä kyllä kirjoitin aineet kirjakielellä jo ala-asteella. Jos sinä et osaa kirjakieltä, se ei tarkoita, ettei muutkaan sitä osaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja sossu:
Minun lapsen kirjassa luki "teen itsarin kun en kestä tätä elämää..."

Ja minusta se on ihan normaalia 15v tilitystä Ei ole helppoa olla nuori.Me aikuiset vain unohdamme sen ajan.

Voin kertoa, että EI ole normaalia vaan vakava asia. :o Ei todellakaan ole normaalia käytöstä uhata/suunnitella itsemurhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tyttö on tuore vitosluokkalainen, ei ihan teini siis vielä. Siksi huolettaakin, että noin nuorella jo on niin voimakkaita tunteita.
Voisikohan liittyä jotenkin avioeroomme ja siihen, että tyttö on sen jälkeen luonnollisestikin nähnyt isäänsä vähemmän kuin ennen, että sen takia sitten reagoi noin voimakkaasti tuollaisiin juttuihin...

Miksi 11-vuotiaalla ei voisi olla näin voimakkaita tunteita? Kaukorakkaudet juuri tuossa iässä ovat ihan normaaleja, ja alkava murrosikä vahvistaa tunteet monin kertaisiksi hormonien heitellessä. Ihan normaalia tuon ikäisen tytön maailmaa!

Yhteistyössä