Luitteko lehdestä, et lapset vaihtuneet synnärillä ja vasta vuoden jälkeen asia paljastu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipuoli harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipuoli harmaana

Vieras
Siis tää tapahtunu ulkomailla, en nyt ees muista missä maassa. Keskipohjanmaa-lehdestä tän tänään luin. Toisen pariskunnan mies oli ihmetelly kun lapsi ei muistuta yhtään heitä, ja ottaneet dna testit ja tulos osoitti etteivät voi millään olla ko. lapsen biologisia vanhempia. Sit oli löytyny tää toinen vaihtunut tyttö lapsi. Nyt reilun vuoden ikäisinä lapset pääsevät omille biologisille vanhemmilleen.

Jäin miettiin, et tollainen on varmasti tosi rankka juttu kaikille. Mitenhän ne lapset suhtautuu. Nehän pitää niitä "vääriä" vanhempiaan tietysti ominaan. Varmasti psyykkisesti raskasta heille. Mut kyllä silti kannatan ajatusta et pääsevät biologisille vanhemmilleen. Ainakin minä itse haluaisin saada oman biologisen lapseni takaisin jos ois tollainen tilanne. Mut haluaisin kyllä pitää vielä yhteyttä "väärään" lapseenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipuoli harmaana:
Siis tää tapahtunu ulkomailla, en nyt ees muista missä maassa. Keskipohjanmaa-lehdestä tän tänään luin. Toisen pariskunnan mies oli ihmetelly kun lapsi ei muistuta yhtään heitä, ja ottaneet dna testit ja tulos osoitti etteivät voi millään olla ko. lapsen biologisia vanhempia. Sit oli löytyny tää toinen vaihtunut tyttö lapsi. Nyt reilun vuoden ikäisinä lapset pääsevät omille biologisille vanhemmilleen.

Jäin miettiin, et tollainen on varmasti tosi rankka juttu kaikille. Mitenhän ne lapset suhtautuu. Nehän pitää niitä "vääriä" vanhempiaan tietysti ominaan. Varmasti psyykkisesti raskasta heille. Mut kyllä silti kannatan ajatusta et pääsevät biologisille vanhemmilleen. Ainakin minä itse haluaisin saada oman biologisen lapseni takaisin jos ois tollainen tilanne. Mut haluaisin kyllä pitää vielä yhteyttä "väärään" lapseenkin.

Rakkaus on muutakin, kuin biologiaa, ja geneettistä sukulaisuutta.

aamulla kysäsin galluppina et miten itse toimisi tollasessa tilanteessa, varmaan 90% haluaisi ehdottomasti oman biolapsensa, oli sit muutama itseni kaltainen et ei haluaisi luopua lapsesta edes kirveellä uhattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:
Kuulin radiosta tästä. Aika kamala juttu. Mulla poika 1v3kk ja jos mulle nyt selviäis ettei ole meidän niin en kyl tiedä pystyisinkö luopumaan....siis en pystyis jos tarkemmin ajattelen :/

Kyllä mä kallistun myös tälle kannalle.

Yhteistyössä