Lukekaa tää ja sanokaa jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friikki ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friikki ?

Vieras
Mä kerron teille..

Olen 32-vuotias, enkä koskaan ole kokenut oikeaa rakkautta. Siis mua ei ole koskaan kukaan mies rakastanut oikeasti. Mulla on takana kaksi suhdetta, toinen kesti 7 vuotta ja toinen 5 vuotta. Molemmat suhteet kamalia. Eka mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva. Petti itse useasti. Toinen mies oli vieläkin pahempi, väkivaltainen kaikin tavoin. Tämäkin mies petti useita kertoja. Kumpikaan noista miehistä ei ikinä mua rakastanut, olen sen jälkikäteen ymmärtänyt.

Noista suhteista jäi haavoja, jotka olen kyllä jo nyt, oltuani 5 vuotta sinkkuna, päässyt yli. Mutta musta tuntuu siltä, että mä en koskaan, en koskaan tule löytämään tai saaamaan sitä rakkaussuhdetta. Kukaan mies ei voi mua rakastaa, enkä mä keksi syytä. Mä olisin niin halunnut tietää, miltä tuntuu kun joku mies rakastaa. Eikä sitä tapahdu koskaan.

Mä olen varmaan ainoa kummajainen, joka ei tähän ikään mennessä ole koskaan saanut kokea, miltä rakkaus tuntuu?

Et sinä ole kummajainen. Tää voi kuulostaa aika kliseiseltä, mutta oon ihan varma että sitten kun se rakkaus sun kohdalle kolahtaa, se kolahtaa ja kovaa! :) Hyvällä tavalla siis. Pidän peukkuja. :flower:

En mäkään ole, muttei se menoa haittaa, enkä moista edes kaipaa. Yksipuolinen rakkaus on hulluutta, vastakaikua saava rakkaus taas jaettu mielenhäiriö.

Jotenkin sitä on vaan luopunut toivosta että koskaan sitä rakkautta kohtaisi. Mä oon jo elänyt yli 30 vuotta ilman rakkautta, miksi se enää tulis vastaan.. tuntuu että kaikki muut löytää sen elämänsä rakkauden reilusti alle kolmekymppisenä :( Tai ainakin jonkun, joka rakastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En mäkään ole, muttei se menoa haittaa, enkä moista edes kaipaa. Yksipuolinen rakkaus on hulluutta, vastakaikua saava rakkaus taas jaettu mielenhäiriö.

Mä kaipaan aina välillä..
illan hiljaisina hetkinä, kun aurinko laskee tuohon rantaan. Tai silloin kun on niin väsyny ja poikki, että haluaisi vain olla ihan hiljaa jonkun rakkaan ihmisen lähellä. Sillon mä kaipaan.. ja viiltää aika lujaa kun tajuaa ettei sitä ehkä koskaan edes tule.

Kurjaa luettavaaa. voin helpottaa että vaikka en ole kun 19 on tähän astiset mies suhteet ollu kamalia. Nyt olen seurustellut miehen kans joka vähän väliä retkahtaa juomaan. 5 päivää vastaamatta puhelimeen ja on reissuillaan. meillä 4kk ikäinen lapsi. että jos ei sinulla lapsia oo kummankaan kans ollu, ole hyvilläsi vaikka pahalta tuntuu. ajattele ku joutuisit roikkuu lasten takia niissä tai olla tekemisissä? Ihan varmasti löydät vielä ihmisen kuka rakastaa sinua ja olet hänelle koko elämä ja sinä häntä. Meille jokaiselle on jossian joku, uskon siihen. Ei saa olla vain sinisilmänen ja rupeaa suhteeseen jokaisen kanssa joka vilauttaa parasta puoltaan, olen huomannut sen. Parempi yksin kun huonon kaverin kans, eikö se niin mene :)

On mulla lapsia. Olen ajatellut että se on ollut se syy miksi olen joutunut noiden edellä mainittujen miesten kanssa elämään. Että olen saanut lapseni. Että elämääni ei tule enää ketään muuta, joten en tulisi saamaan lapsiakaan.
Kun saisi kokonaan sen rakkaudenkaipuun katoamaan, helpottaisi seuraavaa kolmeakymmentä vuotta.

Yhteistyössä