T
turhautunut
Vieras
Tämä on niin himmeää, eikä lääkärit osaa sanoa mitään.
Kärsin sydämen muljuamisesta monesti raskaanaollessani, vaiva on nimetty vaarattomiksi lisälyönneiksi...väliin olen syönyt vaivaan Propralia, joka ei oikeen auta! MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON??
En voi nukkua vasemmalla kyljellä ollenkaan, muljuaminen on silloin tauotonta ja tuntuu ihan kamalalta.
Kahvia en kestä juoda ollenkaan.
Tulee niitä muulloinkin; kumarrellessa, stressaantuneena ja väsyneenä ja ja ja...rasitus ei kuitenkaan suorasti pahenna vaivaa, monesti jopa selvittää tuota sykettä! Kaikki kokeet olleet normaaleja ja ekg:ssä joskus todettu lisälyönneiksi.
MISTÄ NÄMÄ JOHTUU???? Olen ihan neuvoton, sillä tämä vaiva on kamala!!!
Koitan nyt etsiä käsiini hyvää homeopaattia, jos se osaisi auttaa...
KELLÄÄN OLLUT VASTAAVAA?!?!?
Ja tämä on nimenomaan raskaanaollessa, ei muulloin.
Niska-hartia-selkä-seutu IHAN totaalisen jumissa, en tiedä onko vaikutusta.
Kärsin sydämen muljuamisesta monesti raskaanaollessani, vaiva on nimetty vaarattomiksi lisälyönneiksi...väliin olen syönyt vaivaan Propralia, joka ei oikeen auta! MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON??
En voi nukkua vasemmalla kyljellä ollenkaan, muljuaminen on silloin tauotonta ja tuntuu ihan kamalalta.
Kahvia en kestä juoda ollenkaan.
Tulee niitä muulloinkin; kumarrellessa, stressaantuneena ja väsyneenä ja ja ja...rasitus ei kuitenkaan suorasti pahenna vaivaa, monesti jopa selvittää tuota sykettä! Kaikki kokeet olleet normaaleja ja ekg:ssä joskus todettu lisälyönneiksi.
MISTÄ NÄMÄ JOHTUU???? Olen ihan neuvoton, sillä tämä vaiva on kamala!!!
Koitan nyt etsiä käsiini hyvää homeopaattia, jos se osaisi auttaa...
KELLÄÄN OLLUT VASTAAVAA?!?!?
Ja tämä on nimenomaan raskaanaollessa, ei muulloin.
Niska-hartia-selkä-seutu IHAN totaalisen jumissa, en tiedä onko vaikutusta.