Lukekaa tämä, olkaa kilttejä: Rytmihäiriöt vasemmalla kyljellä maatessa!! Kukaan kokenut vastaavaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Tämä on niin himmeää, eikä lääkärit osaa sanoa mitään.
Kärsin sydämen muljuamisesta monesti raskaanaollessani, vaiva on nimetty vaarattomiksi lisälyönneiksi...väliin olen syönyt vaivaan Propralia, joka ei oikeen auta! MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON??
En voi nukkua vasemmalla kyljellä ollenkaan, muljuaminen on silloin tauotonta ja tuntuu ihan kamalalta.
Kahvia en kestä juoda ollenkaan.
Tulee niitä muulloinkin; kumarrellessa, stressaantuneena ja väsyneenä ja ja ja...rasitus ei kuitenkaan suorasti pahenna vaivaa, monesti jopa selvittää tuota sykettä! Kaikki kokeet olleet normaaleja ja ekg:ssä joskus todettu lisälyönneiksi.

MISTÄ NÄMÄ JOHTUU???? Olen ihan neuvoton, sillä tämä vaiva on kamala!!!
Koitan nyt etsiä käsiini hyvää homeopaattia, jos se osaisi auttaa...
KELLÄÄN OLLUT VASTAAVAA?!?!?
Ja tämä on nimenomaan raskaanaollessa, ei muulloin.
Niska-hartia-selkä-seutu IHAN totaalisen jumissa, en tiedä onko vaikutusta.

mulla on ollut väsyneenä, valvomisen takia, tuollaista. Rasituksesta johtuvaa. Sanovat niitä vaarattomiski, kuten sinullekin on sanottu. Pidä huoli itsestäsi; nuku, lepää ja syö ja juo riittävästi. Älä unohda raitista ilmaa-ulkoilua. Ja hoidata ne jumiutuneet lihakset kuntoon; surffailu pahentaa....

mulla sama ollut joka raskaudessa, kun se lisälyöntisyys kohtaus tulee, niin pää jääkylmään veteen niin se loppuu..... sen ennaltaehkäisemiseen ei ole apua löytynyt minulle koskaan....propralia ei suositeltu koska se imeytyy vauvaan ja aiheuttaa vauvalle pulssin alenemista... kävin lekurilla jopa hesassa asti...

Mulla tulee sydämen muljuiluja ja tiheälyöntisyyttä, jos olen todella väsynyt ja stressaantunut. Mulla on pitkäaikainen univaje taustalla. En ole käynyt tämän takia lääkärissä, koska sydän tasoittuu aina lepäillessä. Kun tiedän, että rauhottuminen auttaa, en liiaksi säiky noita tuntemuksia.

Jos sinut on tutkittu, ole rauhallisin mielin, koita levätä silloin kun väsyttää (tai silloin ku pystyt).. Tietty jos oikein pahana on, niin sitten varmaan soitto lääkärille..

Yhteistyössä