luonnolliset ehkäisymenetelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kondomi tympii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kondomi tympii

Vieras
käyttääkö/onko joku kokeillut ja millaisella menestyksellä?
Oletteko mittaillu aamulämpöjä, tarkkaillu limoja, käyttänyt ovistikkuja vai miten te sen oviksen paikannatte??

eikai kukaan oikeesti mitään limoja tarkkaile?!

on tosta kyllä erotiikka kaukana: no niin vesa, nyt limani oli sen verran versoilevaa että voimme nussia.. ai hyvää päivää. ..ja sit mietitään kun suhde muuttuu arkiseksi. kaikki spontaanisuus on ainakin tipotiessään.

Limoista ja kivuista ja haluistani paikannan ovikseni. olen joskus mittaillut lämmötkin ja testannut tikuillakin, että ovuloin tosiaan silloin. Meillä tosin ei ole ehkäisyn tarvetta joten siksi voin ihan luomuilla näin.

[QUOTE="bea";22360484]eikai kukaan oikeesti mitään limoja tarkkaile?!

on tosta kyllä erotiikka kaukana: no niin vesa, nyt limani oli sen verran versoilevaa että voimme nussia.. ai hyvää päivää. ..ja sit mietitään kun suhde muuttuu arkiseksi. kaikki spontaanisuus on ainakin tipotiessään.[/QUOTE]

Jos vauvaa yrittää yrittämällä (kun on siis lapsettomuusongelmaa) niin spontaanius on tosiaan kaukana, mutten silti sanoisi, että kun olimme tuossa tilanteessa, että seksielämä olisi huonoa ollut, siihen tottui, että oli pakko tiettyinä aikoina ja keksi siihen sitten kaikkea muuta kivaa lisämaustetta mukaan. Tässä tapauksessa avauksen tekijä kylläkin aikoi käyttää asiaa toisin päin eli havaitessaan ovulaation pidättäytyy seksistä, sanooko sitten miehelleen, että ei nyt ovulaatio vai ei nyt päätä särkee, väliäkö sillä? Ja sen liman havaitsee ihan vessakäynnillä, ei siitä tarvitse numeroa tehdä, vai raportoitko itse muutkin vessatuotokset miehellesi?

on tosta kyllä erotiikka kaukana: no niin vesa, nyt limani oli sen verran versoilevaa että voimme nussia.. ai hyvää päivää. ..ja sit mietitään kun suhde muuttuu arkiseksi. kaikki spontaanisuus on ainakin tipotiessään.[/QUOTE]

mieluummin sitä sitten kuin kaikki muut hormonaalisten menetelmien haittavaikutukset. Edes joskus ilman sitä kondomia. ja voihan sitä sitten oviksen aikaan harrastaa seksiä käyttää vaan kumia silloin.

mikäs siinä jos kantaa vastuunsa sitten ku se lapsi yllättäen ilmoittaakin tulostaan.

lapsellista sählätä ilman ehkäisyä jos on muka tarkoitus olla tulematta raskaaksi.

No on se kuitenkin eroottisempaa kuin pillerit, jotka vievät seksihalut kokonaan, tai kondomi jonka kanssa miehellä ei seiso kunnolla.

Itse tosin hankin kuparikierukan ja sain sen myötä erotiikkaelämäämme piristävät puolentoistaviikon kuukautiset ja siihen välille tosi seksikkäitä tiputteluvuotoja. Jos ehkäisyntarve ei olisi erityisen suuri, voisin kyllä kokeilla tuota limamenetelmääkin (siis tyyliin halutaan kyllä vauva, muttei ihan vielä). Jos vauvan tulo olisi katastrofi, en siihen luottaisi.

mä en ainakaan miehenä ajattele tippaakaan minkälaista naisen lima on koostumukseltaan, en todellakaan halua sitä tietää enkä analysoida. Pannaan sillon kun pannaan - toivottavasti nainen ymmärtää syödä pillereitä. Onneksi itelläni on fiksu nainen, joka ymmärtää myös oman parhaansa.

mä en ainakaan miehenä ajattele tippaakaan minkälaista naisen lima on koostumukseltaan, en todellakaan halua sitä tietää enkä analysoida. Pannaan sillon kun pannaan - toivottavasti nainen ymmärtää syödä pillereitä. Onneksi itelläni on fiksu nainen, joka ymmärtää myös oman parhaansa.

tuleeko koskaan joillakin ihmisillä mieleen ettei kaikki voi syödä pillereitä vaikka kuinka haluaisi...

[QUOTE="bea";22360484]

Heh. Olen käyttänyt ovistikkuja pari vuotta. Homma meni enemmänkin niin, että se ajankohta oli suunnilleen arvattavissa muutenkin (tietäähän naiset suunnilleen senkin, koska niillä on kuukautiset) ja sitten testeillä varmistin siinä oletetun ajan paikkeilla sen ovulaation rutiinitestillä aamulla, eikä silloin kun tilanne päällä. Ja mies sitten vaan "tarpeen tullen" kysyy, että kumilla vai ilman.

Jos sun vaimosi saisi pillereistä samanlaisia sivuvaikutuksia kuin esim. minä, et todellakaan tahtoisi että hän syö niitä jos välittäisit hänestä pätkääkään tai ylipäänsä tahtoisit harrastaa seksiä niin, että toinenkin osapuoli tuntee jonkinlaista halua sitä kohtaan ja jopa pystyy siitä nauttimaan.

Pannaan milloin pannaan, onneksi itelläni on fiksu mies, joka ymmärtää myös oman parhaansa ja tajuaa käyttää aina kondomeja. En todellakaan halua tietää, puristaako ne häntä tai analysoida viekö ne hältä tuntoa jotenkin.

ja hyvin toimii.. Vauvan tulo ei ehkä olisi katastrofi, mutta ehkä vuoden päästä uskaltaisin luottaa kalenteriin. Tiedän kyllä koska ovuloin, mutta siittiöthän elää useamman päivän...

no meillä pannaan ilman kumia ja vähän ennen kuin mies tulee sujautetaan se kumi päälle tai mies tulee muualle.... En laske mitään oviksia ja syynäile aamulimoja vai mitä lienee. Näin on menty vuosi raskautumatta.

Niin ja jos se vauva tulee niin toivotetaan tervetulleeksi.