ovulaatiosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tietoa

Vieras
Olen käynyt lukemassa ovulaatiosta artikkeleja, mutta en silti oikein ymmärrä... Kysyn siis teiltä. Nyt on menossa kp 13/26. Eilen limoja ei ollut juuri ollenkaan ja tänään on ollut runsaasti. Mitä tuosta voi päätellä? Ovistikkuja en valitettavasti ole vielä käyttänyt, otan ne mukaan seuraavaan kiertoon jos tarvitsee. Kiitän ja kumarran jos joku vaan osaa auttaa.

Oikeastaan sen voi päätellä, että nyt kovasti puuhailuja makkarin puolella jos vauveli on haaveissa.

Minulla kahdenlaista tietoa eri lähteistä... Toisaalta olen kuullut/lukenut, että ovulaatio tapahtuu limojen vikana päivänä tai heti sen jälkeen. Toisaalta taas olen kuullut, että ovis tapahtuu heti sen runsaimman limavaiheen jälkeen. Näiden kahden tiedon takia olen ollut hieman ymmälläni... Itselleni luulisin jälkimmäisen vaihtoehdon olevan oikeampi (laskujen perusteella).

Yhtäkaikki, koska et voi tietää lisääntyykö liman määrä huomenna entisestään, tai loppuuko se kokonaan huomenna....Kannattaa siis pelata varman päälle ja olla aktiivinen aina kun limoja on ja vähän sen jälkeenkin...

Yhteistyössä