Luopuako periaatteista....vai mtä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ronkeli ikisinkkuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ronkeli ikisinkkuko

Vieras
Olen tavannu muuten tosi kivan, fiksun ja ihanan miehen... MUTTA se on sivari ja ympärileikattu!! Oon aina ajatellu etten voi kuvitella mitään vakavampaa jollei armeijaa oo käytynä, ja tykkään vaan enempi leikkaamattomasta, niillä on yleensä vähemmän ongelmia sillä alueella... mitä pitäs tehä? Ajatella kylmällä järjellä ja viheltää peli poikki vai kattella vielä ja yrittää vaan ajan kans ehkä jotenkin niellä nää jutut? On jo vähä tunteitaki sitä kohtaan ja itkettää melkein ku aattelee että jättäs koko homman vaan tollasten takia :'( tosin kerran se vaan kirpasis...ja sit vois tulla joku parempi noilta osin.. voi olla etten oo ansainnu edes koko miestä kun tälläsiä aattelen. MITÄ SÄ TEKISIT, MITÄ MUN PITÄS TEHÄ???

Nuo ovat pieniä ongelmia, siis kun puhutaan todellisista ongelmista. Jatka ihmeessä tapailua, jos mies muuten tuntuu hyvältä.

Varmasti löytäisin paljonkin ympärileikkaamattomia armeijan käyneitä miehiä, mutta niissä mättää paljon pahemmat asiat tai muuten vain ei löydy yhtään kemiaa.

no jos nuo sulla todella iskostuneita periaatteita niin punnitse tarkasti..periaatteita, kuinka tärkeitä ne ovat? jos et voi aidosti arvostaa toista niin suhde ei toimi. mutta onhan noi periaatteet sellaisia joissa voit kasvaa ja ymmärtää toisenkin näkökulmaa...? vaikka ymmärrän toki toisaalta sinua, mutta jos mies on muuten kultakimpale niin miksi päästää sellainen menemään?

Heräsi väkisinkin kysymys siitä mitä muita periaatteita sinulla on miesten suhteen? Vai onko nuo ympärileikkaamattomuus ja armeija käytyinä ainoat asiat mitä mieheltä edellytät?

Jos vaatimuslista on kova, niin voi olla hankalaa löytää miestä joka täyttää kaikki kohdat ja vieläpä niin että tunteet heräävät molemminpuolisina. Siksi jos alkaa ihastua johonkin ihmiseen joka ei täytäkään kaikkia ehtoja, voi olla myös järkevää miettiä mitkä noista asioista ovat oikeasti niin merkityksellisiä että estävät onnellisen yhteiselon.

Kyllä mulla on moniakin mitä toivon tai edellytän.. esim. ei rikosrekisteriä, ei saa olla pettäny ketään, ei oo lyöny ainakaan naisia.. mielellään ois töissä, haluaa perustaa perheen, seksi on tärkee osa suhdetta jne. yhteisiä arvoja ja tavotteita.

ainiin, ja ei alkoholistia tai tupakoivaa, tai mielenterveysongelmaista. No en nyt tietenkään sen takia jättäs myöhemmin jos sellasta sairautta tulee, mut että ois jo valmiiks jotain ongelmia..

Ympärileikattu jaksaa sängyssä kauemmin, koska terska on menettänyt herkkyyttään hieroutessaan päivittäin kalsareita vasten. Sivari taas voi vanhoilla päivillään kirjoittaa muistelmateossarjan Kansa väisteli I-XV.

Yhteistyössä