Luottaisitko miehesi puheisiin,jos....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekava sepostus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekava sepostus

Vieras
Olisit lasten kanssa poissa kotoa n.2 viikkoa ja kotiin tultua joku päivä huomaisit että teidän"yhteisistä"kondomeista(jos siis niitä käyttää)ois 1-2 kpl kadonnut reissussaolon aikana ja mies toteaa/sanoo kysyttäessä asiasta,että hän laittaa vaikka sormensa raamatulle,että puhuu totta,kysy vaikka veljeltäni,että on kotona/töissä vain ollut.

Sekava sepostus...mulla sattui tämä kohtaus tänä aamuna,kun menin rasvaa hakemaan yöpöydän laatikosta,ja muistan kyllä että montako siellä oli kortsuja,vaikkei ollakaan niitä käytetty n.vuoteen.

Mutta kyllä mä luotan mieheeni tossa puheissa.On ollutkin äly-ihana nyt tämän 1½ vrk mitä kotona ollaan oltu,ja seksiäkin harrastettu jopa kahtena iltana,aiemmin silloin vain kun jaksoi :)

Ihan sikana vaan hävettää,kun meninkin kysymään mieheltä tollaista asiaa. Sanoin että en epäile,haluan vaan asiaan selvityksen,että ei ois totta.

Itse en kyllä luottaisi jos tasan tietäisin että on ollut vaikka 5kpl kondomeja ja kotiin tultuani niitä olisikin ollut 3kpl.. Ja etenkin jos onkin sitten yks kaks ihan hirmu ihana ja muutenkin poikkeaisi tavan käytöksestä niin kyl mul heräis epäilys. Ehkä teillä ei sitten ole hätää jos itse ajattelet noin, mutta itse kyllä haluaisin kunnon selvityksen että mihis kummaan on kondomit hävinny????

miksi ei koko kättä laittanu raamatulle...
no täällä aika epäuskosta porukkaa, voihan olla että muistat väärin tms, mutta jos oot ite varma, niin kyllä muakin hämäis ihan sikana että mihin ne kortsut on hävineet....ja seksi ja hellyyskin (kamala sanoa sehän on hineoa! ) mutta vähän hämää..huono omatunto niehellä??

Mä en ole yleensä ensimmäisenä epäilemässä, mutta nyt on kyllä pakko epäillä tämän aloituksen olevan Porvoosta.

Nuohan on just tyypillisiä esimerkkejä uskottomuudesta: ollaan normaalia ihanempia (huono omatunto) ja halutaan normaalia enemmän seksiä. Siihen vielä pari kortsua "hävinnyt"... joopa joo, provoa.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmautui:
Asian vierestä, kuka laskee ja muistaa kondomien määrän?!?

ei sitä tarvitse kamalasti laskea,kyllä sen nyt muistaa ihan muutenkin....

No minä en :D. Jos otamme paketista kondomin ja käytämme sen, en todellakaan enää seuraavana päivänä muista, montako paketissa on jäljellä...

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No minä en :D. Jos otamme paketista kondomin ja käytämme sen, en todellakaan enää seuraavana päivänä muista, montako paketissa on jäljellä...

jos paketissa on 5 kumia ja painimme illalla 2 kertaa niin kyllä mä ihan varmasti muistan että sinne on 3 jäänyt.

jos paketissa on 5 kumia ja painimme illalla 2 kertaa niin kyllä mä ihan varmasti muistan että sinne on 3 jäänyt.

No selvä, ehkä minä en todellakaan laske sitten kortsuja vaan keskityn ihan muihin asioihin. Enkä käy niitä työreissujeni jälkeenkään laskemassa. Mut huvituksensa kullakin ;).

En luottaisi, paitsi jos mieheltä tulisi täysin miettimättä kysyttäessä, että kaveri vaikkapa tarvitsi pikaisesti yöjalkaan lähtiessään ja luovutin sille pari varastosta.

Tai onhan se voinut laittaa kortsun vaikka kurkun päälle ja kurkun taas työntää *humdidum...*

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä en ole yleensä ensimmäisenä epäilemässä, mutta nyt on kyllä pakko epäillä tämän aloituksen olevan Porvoosta.

Nuohan on just tyypillisiä esimerkkejä uskottomuudesta: ollaan normaalia ihanempia (huono omatunto) ja halutaan normaalia enemmän seksiä. Siihen vielä pari kortsua "hävinnyt"... joopa joo, provoa.

niimpä... exäku petti niin heti seuraavana päivänä piti saaha miulta... ja monta kertaa... eikä siittä niin kauaa sitte mennykkään ko jäi kiinni...

me muistetaan:) kerran yks oli pudonnu lattialle ja olin kattovinani et se on tyhjä joten nakkasin roskiin. illalla ukko kysyi missäs yks on.en muistanu sanoa et heitin roskiin,tuskin olis uskonutkaan, vaan sanoin et katsoo mun laatikosta.n siellä oli samanlainen mut tutkinnan suoritettuaan ukko totes et on er sarjanumero!!älytön show siitä tuli ja pihan roskiskin tutkittiin mut selvishän se. joo,me ollaan vähän sekopäitä....

No selvä, ehkä minä en todellakaan laske sitten kortsuja vaan keskityn ihan muihin asioihin. Enkä käy niitä työreissujeni jälkeenkään laskemassa. Mut huvituksensa kullakin ;).

ei kai niitä tarvii erikseen käydä laskemassa jos ne on laatikossa muiden tavaroiden seassa ja haet sieltä jotain
=)
mutta joo,toiset muistaa toiset ei =)

Mulle ei menisi läpi tuo selitys.
Ja mitä miehen ihanuuteen tulee: kun petin ex-avomiestäni, niin olin aina hänelle erityisen ihana ja huomaavainen, omatunto kai soimasi....ja ystäväni kertoi, että hänellä & aviomiehellään meni todella hyvin joka saralla (seksielämä kukoisti, mies oli huomaavainen, siivosi ja kokkasi ja oli lasten kanssa, jne) silloin, kun miehellä oli salasuhde :|

Tämä ei todellakaan ole provoa!

Käyttäiskö joku vaikka runkrunk kortsua,jottei tulis ns.likaista hommaa?:( :ashamed: En mä tiiä,mitä tekisin :'(

Haluisin uskoa miehen puheisiin ja niinkuin ystävänikin sanoi,joka tuntee miehen,hälle selostin tilanteen,sanoi että en mä usko että se ois niin menny tekemään..mä oon ihan poikki tän asian kans :(

[quote="vakkari

siis muistat vuosi sitten tapahtuneet panon määrät ja jääneet kortusut? :)

Eikös sitä niin sanota, että just pettämisen jälkeen ne miehet muuttuu "ihaniksi"?

mutta:

M apna tosiaan myös pikkasen miettisin, että onko satavarma kondomien määrästä, jos ei ole vuoteen käyttäny ni...

Mutta jos on varma, ni ei ne kyllä issesseen hajoa atomeiksi. Hyvä tietty jos mies on mulkku mutta osaa edes suojautua. Muutenhan apkin ois kohta pöpönen.

Yhteistyössä