A
Ap
Vieras
Mies puhelimessa naureksi ja sanoi että älä kuvittele hulluja,kun kysyin että onko täällä tapahtunut jotain tämän meidän reissun aikana 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Huomasin kyllä myös,että vanhaa jotain Jallua tms oli luettu,että oisko sit vedelly händyynSekin pienempi paha,kuin tämä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja jou:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:[quote="vakkari
jos paketissa on 5 kumia ja painimme illalla 2 kertaa niin kyllä mä ihan varmasti muistan että sinne on 3 jäänyt.
siis muistat vuosi sitten tapahtuneet panon määrät ja jääneet kortusut?
Eikös sitä niin sanota, että just pettämisen jälkeen ne miehet muuttuu "ihaniksi"?
mutta:
M apna tosiaan myös pikkasen miettisin, että onko satavarma kondomien määrästä, jos ei ole vuoteen käyttäny ni...
Mutta jos on varma, ni ei ne kyllä issesseen hajoa atomeiksi. Hyvä tietty jos mies on mulkku mutta osaa edes suojautua. Muutenhan apkin ois kohta pöpönen.
kumpikin meistä,minä ja mies muisti raskauden jälkeen ja synnytyksen jälkeisen tauon jälkeen kuinka monta kumia oli laatikossa,outoa tai ei
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei hitto,jos tää on totta! 3 vuotta yhdessä ja nyt jo tälläistä. Mä tahdon kyllä selityksen,mihin se on'joutunut'...vaikka tiedän,että sota ja mykkäkoulu siitä syttyy![]()
Mies sanoo,että silloin jos toista ( tarkoittaa siis tällä minua ) kiinnostaa ja haluttaa mennä toisen mukaan,niin sittenhän se on mentävä.Ei hän sitä estä,mutta sitten suhde loppuu kyllä seinään.
Sanoi vielä ettei ole mielessäkään ollut vieraan värkit,kun on kotona töitä tehnyt veljensä kanssa+omat työhommat päiväsaikaan ja muut ajat nukkunut.
Alkaa mahassa jo kiertää kun ajattelee pahinta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Tottakai on pettänyt! Jos mies yksin 2 viikkoo, niin takuulla käyttää tilasisuuden hyväkseen. Me oltiin 4 päivää kotoa pois ja 2 kertaa oli pettänyt, mut mitä sitten, miksi siitä rikki pitää olla, eihän se sulta ole pois jos itse et ole kotona ollut antamassa..??
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Tottakai on pettänyt! Jos mies yksin 2 viikkoo, niin takuulla käyttää tilasisuuden hyväkseen. Me oltiin 4 päivää kotoa pois ja 2 kertaa oli pettänyt, mut mitä sitten, miksi siitä rikki pitää olla, eihän se sulta ole pois jos itse et ole kotona ollut antamassa..??
![]()
Noh, jokainen määrittelee itse parisuhteensa rajat ja sen, mikä on sallittua ja mikä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Huomasin kyllä myös,että vanhaa jotain Jallua tms oli luettu,että oisko sit vedelly händyynSekin pienempi paha,kuin tämä :'(
No olisko runkkaaminen muka jotenkin paha?
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei hitto,jos tää on totta! 3 vuotta yhdessä ja nyt jo tälläistä. Mä tahdon kyllä selityksen,mihin se on'joutunut'...vaikka tiedän,että sota ja mykkäkoulu siitä syttyy![]()
Mies sanoo,että silloin jos toista ( tarkoittaa siis tällä minua ) kiinnostaa ja haluttaa mennä toisen mukaan,niin sittenhän se on mentävä.Ei hän sitä estä,mutta sitten suhde loppuu kyllä seinään.
Sanoi vielä ettei ole mielessäkään ollut vieraan värkit,kun on kotona töitä tehnyt veljensä kanssa+omat työhommat päiväsaikaan ja muut ajat nukkunut.
jos veli on ottanut sanomatta mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Mutta mitä se oikeasti haittaa, jos ite 2 viikkoo pois, ja mies käy vieraissa? Suhde on sitten jo eriasia, mut pari kertaa vaan nus..massa, niin ei ole keltään pois! Eihän sitä vuositolkulla jaksa samaa reikää tai keppiä, ilman jotain muuta..
Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Tottakai on pettänyt! Jos mies yksin 2 viikkoo, niin takuulla käyttää tilasisuuden hyväkseen. Me oltiin 4 päivää kotoa pois ja 2 kertaa oli pettänyt, mut mitä sitten, miksi siitä rikki pitää olla, eihän se sulta ole pois jos itse et ole kotona ollut antamassa..??
![]()
Noh, jokainen määrittelee itse parisuhteensa rajat ja sen, mikä on sallittua ja mikä ei.
Mutta mitä se oikeasti haittaa, jos ite 2 viikkoo pois, ja mies käy vieraissa? Suhde on sitten jo eriasia, mut pari kertaa vaan nus..massa, niin ei ole keltään pois! Eihän sitä vuositolkulla jaksa samaa reikää tai keppiä, ilman jotain muuta..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei hitto,jos tää on totta! 3 vuotta yhdessä ja nyt jo tälläistä. Mä tahdon kyllä selityksen,mihin se on'joutunut'...vaikka tiedän,että sota ja mykkäkoulu siitä syttyy![]()
jos veli on ottanut sanomatta mitään?
niimpä. jos miehes on ollu teillä kotona tekemässä töitä veljensä kanssa niin voihan se olla että miehes veli on ottanu ne kortsut? kysäse siltä tätä asiaa, niin mie ainaki tekisin.
tai no, voihan olla että ovat jo miehes kanssa sopineetki että veli tukee miehes tarinaa ja sanoo että juu, mie ne käytin... :headwall:
vittu, kaikenlaista soopaa miehetki selittää ja me akat vaan sinisilmäsesti uskotaan kaikki... pitäiskö kääntää vielä toinenki poski?
Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:Tottakai on pettänyt! Jos mies yksin 2 viikkoo, niin takuulla käyttää tilasisuuden hyväkseen. Me oltiin 4 päivää kotoa pois ja 2 kertaa oli pettänyt, mut mitä sitten, miksi siitä rikki pitää olla, eihän se sulta ole pois jos itse et ole kotona ollut antamassa..??
![]()
Mutta mitä se oikeasti haittaa, jos ite 2 viikkoo pois, ja mies käy vieraissa? Suhde on sitten jo eriasia, mut pari kertaa vaan nus..massa, niin ei ole keltään pois! Eihän sitä vuositolkulla jaksa samaa reikää tai keppiä, ilman jotain muuta..