luottamus mennyttä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hempukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hempukka

Vieras
Ai että inhottaa kun ei voi luottaa aikuiseen mieheen, ja vielä omaan. Sillä on mennyt viime aikoina turhan paljon ton alkoholin kanssa läträtessä ja olen asiasta huomautellut...viimeksi vkonloppuna raivosin ja mökötin..no menihän täs taas pari päivää et oltiin ihan hyvissä väleissä. ja nyt taas ei miestä näy ei kuulu....luulen että on taas tullut ryypäten mentyä! Tää on tosi inhottavaa, kun ei järki puhe mene perille vaikka kuinka koitat sanoa hyvällä ja pahalla. Olen uhannut erolla ja vaikka millä ja mikään ei tunnu auttavan...pikemmin tuntuu et mies valehtelee itelleen ton juomisen suhteen. En kyllä tosiaankaan tiiä mitä pitäs tehä. tuntuu et on umpikujassa. erota tietysti aina voi....mutta ennenkun se saa kämpän niin siinä menee varmaan vuosi ja ulos en sitä saa vaan potkastua! kämppä on kummankin nimissä, tuntuu ettei ole ulostietä tästä tilanteesta. en haluaisi viettää koko loppu ikääni miettimällä ja pelkäämällä milloin juo taas. no helpotti kun jonnekkin sai purettua pahanmielen!

Eikä muuten auta vaikka ois kämppä vaan sun nimissä... Vain oikeusteitse saat sille häädön, ja kuka senkin #&%?$!* maksaa? #&%?$!* homma... Nopeiten pääset kun lähdet vaan ite!!

Yhteistyössä