Luuletteko et ylipainoisia v*tuttaa näin kesällä katsella hyväkroppasia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajankuluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajankuluksi

Vieras
Tarkoitan siis TODELLA REILUSTI ylipainoisia, en sellaisia että 10kg liikaa. Sellaisia joilla on vähintäänkin 50kg liikaa. Sellaisia joilla liikkuminen on jo tosi raskasta ja vaikeaa, tuottaa kipua. Kivoja kesävaatteita ei löydy ja kuitenkin on hiostavan kuuma. Otsikko oli tarkoituksella vähän provosoiva. Mietin vaan että harmittaako heitä kun ei voi osallistua kesän touhuihin samalla tavalla, näkee että muilla on nättejä vaatteita jne.

Kyllä vi.uttaa, ainakin itseäni. Mulla tällä hetkellä 30kg ylipainoa, josta olen kyllä jo hankkiutumassa eroon, mutta kumminkin. Enköhän mäkin ensi kesänä saa nauttia kauniista vaatteista muutenkin kuin toisten ihmisten yllä.

Mulla ei kyllä ole mitään fyysisiä ongelmia/kipuja. Voi johtua osittain siitä, että olen pitkä eli tuo paino on jakautunut tasaisesti ympäri kroppaa. Käyn salilla 5 kertaa viikossa; teen kolme punttitreeniä per vko, kahtena kertana viikossa crossailen/soudan/kuntopyöräilen.

mä olen paljon ylipainoinen, ja mua ei vituta =)
tosin mun liikkuminen ei ole vaikeaa, mua ei satu, ja ihan siinä pelaan biitsiä tai uiskentelen ku muutkin.. ja vaatteetkin on vielä löytynyt päälle =)
kesä on kiva vuodenaika, eikä helle ahdista!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kyllä vi.uttaa, ainakin itseäni. Mulla tällä hetkellä 30kg ylipainoa, josta olen kyllä jo hankkiutumassa eroon, mutta kumminkin. Enköhän mäkin ensi kesänä saa nauttia kauniista vaatteista muutenkin kuin toisten ihmisten yllä.

Mulla ei kyllä ole mitään fyysisiä ongelmia/kipuja. Voi johtua osittain siitä, että olen pitkä eli tuo paino on jakautunut tasaisesti ympäri kroppaa. Käyn salilla 5 kertaa viikossa; teen kolme punttitreeniä per vko, kahtena kertana viikossa crossailen/soudan/kuntopyöräilen.

Tai siis muokataan, ei mua vi.uta katsella hyväkroppaisia ihmisiä, päin vastoin katselen heitä mielelläni, mutta oma tänhetkinen kroppa vi.uttaa! Haluan takaisin normaaliksi!

Mulla ei ole ylipainoa paria kiloa enempää, löysyyttä sitäkin enemmän tällä hetkellä ja sekin patittaa vähän.
Onneksi kesällä tulee liikuttua ihan huomaamattaan, niin sitten on loppukesästä hyvässä kunnossa.

Miksi vituttaisi? Minulla on paremmat näkymät kuin heillä :saint: :laugh:

Muoks, ei mulla nyt ihan sentään 50 kiloa ole, eikä liikkuminen ole kivuliasta, mutta olen kunnolla ylipainoinen.

Mulla ei ihan 50 kiloa ole ylipainoa, mutta reilusti kuitenkin, joten voin varmaan vastata. Lähinnnä katson niitä hyväkroppaisia ihailevasti, että "vau, miten voikin joku olla noin hyvän mallinen". Itse en valitettavasti ole hyväkroppainen hoikkanakaan, kauneusvirheitä on muitakin kuin läski.

Minua ainakin vitutti 10 kilon ylipainolla paljon enemmän kuin 25 kilon. Sitä on jo pakko olla sinut itsensä kanssa ja todeta että pitää enemmän terassilla makoilusta ja grillailusta kesällä kuin itsensä esittelystä ja rääkkäämisestä lenkkipolulla :whistle: Minua ei kiusaa tai kadehduta kenenkään kroppa, tiedän kuinka vaikeaa minun elämä olis jos sellaista aikoisin ylläpitää, nautin tästä elämäntyylistä paljon enemmän :D

Yhteistyössä