Luulin ettei musta kiinnostu enää ketään tai että en löytäisi miestä,no nyt löysin ja sillä on herpes!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melkein tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

melkein tyttöystävä

Vieras
Olen jo ehtinyt kiintyä ja suuresti ihastua siihen ja nyt se kerto että sillä on herpes! Mä en kestä! Itkenyt täällä nyt 2päivää kun en tiedä mitä tehdä. En halua tartuntaa itselleni mutta kun en haluis laittaa poikkikaan sen kanssa mutta tietysti pitäs ajatella järkevästi ja vaikka kuinka sattuis ni olis kai järkevämpi pistää homma seis. Nyt ymmärrän sen ajatukset siitä kun sano et ei se seksi ole sille niin tärkeetä suhteessa(mulle se sit taas on,ei tärkein mut iso osa).

Auttakaa nyt mua! ilman vittuilua kiitos!
Löysin sen mitä etsin ja sit sillä on tällänen!

[QUOTE="Miia";26906297]Et sitten ole kortsuista koskaan kuullut?[/QUOTE]

Ei välttämättä suojaa tartunnalta jos rakkuloita sattuu olemaan sen kumin ulkopuolella.

Hankala tilanne. Jos lähdet rakentamaan pidempää suhdetta, niin väkisin altistat itsesi tartunnalle. Joten kai se olisi järkiteko päättää suhde. Ikävä juttu, kuulostaa hyvältä tyypiltä ja vielä itse rehellisesti kertoi tartunnastaan. :(

Myös mun miehellä on herpes, joka minuun on tarttunut kortisoni pulssin jälkitilassa. Ei se nyt niiiin kamala vaiva ole etteikö sen kanssa elä, eikä meillä kummallakaan ole kovin aktiivinen. Tietysti jokainen miettii kohdallaan. Mulle halu saada lapsi just tän miehen kanssa oli tärkeempää.

Käsittääkseni tuo riesa on noin joka neljännellä (joidenkin lähteiden mukaan joka viidennellä) suomalaisella, joten aika haastavaa on parinvalinta jos se siihen kariutuu. Itse toki päätät, mitkä sinun kriteerisi ovat.

• Tykkää
Reactions: petite
Mulla on herpes eikä mun mies ole saanut sitä 10 yhdessäolovuoden aikana. Lapsiakin on tässä välissä väsäilty, että ois siihen tarttumiseen mahdollisuuksia ollut ;)

Joillain tuo herpes voi olla todella veemäinen ja kivulias.
Itse en ottaisi riskiä.
Yhdellä kaverilla usein suhteet lopahtaa siihen kun kertoo taudistaan.
Mutta toisaalta usein ei sen vuoksi vaivaudu asiasta kertomaan ja tartunnat leviää.

Mä olen kondomeille allerginen ja muutenkin herkät limakalvot, en voisi mitään herpesmiestä ottaa. Olisi ihan kamala tilanne kyllä. Eräällä tutulla uusii herpes pahimmillaan joka kuukausi menkkojen aikaan ja koko alapää ihan tulessa. En todellakaan haluaisi sellaista tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja melkein tyttöystävä;26906283:
Olen jo ehtinyt kiintyä ja suuresti ihastua siihen ja nyt se kerto että sillä on herpes! Mä en kestä! Itkenyt täällä nyt 2päivää kun en tiedä mitä tehdä. En halua tartuntaa itselleni mutta kun en haluis laittaa poikkikaan sen kanssa mutta tietysti pitäs ajatella järkevästi ja vaikka kuinka sattuis ni olis kai järkevämpi pistää homma seis. Nyt ymmärrän sen ajatukset siitä kun sano et ei se seksi ole sille niin tärkeetä suhteessa(mulle se sit taas on,ei tärkein mut iso osa).

Auttakaa nyt mua! ilman vittuilua kiitos!
Löysin sen mitä etsin ja sit sillä on tällänen!

itse sain tartunnan, ja saman miehen kanssa kolmatta vuotta ollaan yhdessä, häne ei tiennyt kantavansa sitä, minä sain kivuliaat rakkulat, ja koko alapää oli tulessa, kun itkien menin testeihin, testattiin rakkuloista tuoreeltaan ja herpeshän se oli. parit kuurit käytin alussa, sittemmin mennyt kivuttomammin. välillä uusiutuu menkkojen aikaan, mutta ei enää niin aktiivinen, mitä alussa. Rakastan miestäni todella, enkä kanna kaunaa, vaikka oireettomana tartutti minut, eikä osannut varoittaa. mutta ratkaisu on jokaisen oma.

Uusimmat

Yhteistyössä