M
melkein tyttöystävä
Vieras
Tuo on iso asia ja suuri pala nieltäväksi kun tulee yhtäkkiä esille ja noin lähelle itseä. Lue asiasta tietoa ja sulattele asiaa. Herpes voi tarttua myös vaikkei ole rakkulavaiheessa, ja vaikka käyttää kondomia, niin sitä virusta voi olla siinä kondomin alueen ulkopuolellakin vaikka nivusissa. Lisäksi suuseksissä käytettävä kondomia, muuten sen voi saada suuhun. Mutta aika yleinenhän tuo on ja silti sitä sairastavat ihmiset ovat parisuhteissa. Monilla on tuo virus myös täysin oireettomana, tai tulee kerran rajuna ja sitten ei enää ilmesty. Mutta voi olla ärhäkkäkin ja tulla usein, tapauskohtaista on. Silti jos rakastaa toista, niin kai sitä tällaisenkin asian kanssa voi elää.
Mitä enemän luen asiasta sitä hysteerisemmäksi tulen. Koskaan voinut kuvitella et omalle kohalle tulis mies jolla on joku pysyvä tauti.
Oli kondomi tai ei niin näköjään se voi tarttua eli voisin kuvitella et ennmmin tai myöhemmin minäkin sen saisin. Tykkään ihan mielettömästi siitä,meillä on tosi rentoa yhessä ja voin olla sen seurassa oma itseni,omine vikoineni jotka se on hyväksynyt,tosin mun jutut ei ole tarttuvia. Meillä on hauskaa yhessä ja on puhuttu avoimesti kaikesta mahdollisesta. Heti kun näen sen ni mun tulee hyvä olo ja kun erotaan ni tulee jo kauhee ikävä. tänäänkin pelkkä sen äänen kuuleminen oli mulle tän päivän piristys.
Mutta tää on tosiaan tosi vaikeeta,tiedän sisimmässäni et jos vosin olla sata varma ettei se A) tartu minuun tai B) tarttuu mutta oltaisiin aivan varmasti ikuisesti yhessä ni tietäsin vastauksen tähän mutta kun en voi tietää kumpaakaan noista asioista toteutuvan aivan varmasti niin tekee tästä vaikean päätöksen.