Luulin ettei musta kiinnostu enää ketään tai että en löytäisi miestä,no nyt löysin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melkein tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

melkein tyttöystävä

Vieras
Olen jo ehtinyt kiintyä ja suuresti ihastua siihen ja nyt se kerto että sillä on herpes! Mä en kestä! Itkenyt täällä nyt 2päivää kun en tiedä mitä tehdä. En halua tartuntaa itselleni mutta kun en haluis laittaa poikkikaan sen kanssa mutta tietysti pitäs ajatella järkevästi ja vaikka kuinka sattuis ni olis kai järkevämpi pistää homma seis. Nyt ymmärrän sen ajatukset siitä kun sano et ei se seksi ole sille niin tärkeetä suhteessa(mulle se sit taas on,ei tärkein mut iso osa).

Auttakaa nyt mua! ilman vittuilua kiitos!
Löysin sen mitä etsin ja sit sillä on tällänen!

Mulla on herpes (olen nainen). Ei se tosiaan välttämättä maailmanloppu ole. 20 prosenttia ihmisistä sitä paitsi kantaa sitä jo, eli huonolla tuurilla seuraavakin, johon törmäät, on kantaja. ;)

mun eräällä kaverilla on se ja sit toisen kaverin miehellä. Ei siinä mitäään, ei vaan pidä panna silloin kun niitä rakkuloita on. Näille kumppaneille ei ole sitten tarttunut se.

Enemmän mä miettisin seurusteluun ryhtymistä ton seksin kannalta kun herpeksen. Eli jos sulle seksi on tärkeetä ja toiselle se ei ole, niin sitä miettisin vielä.

[QUOTE="hmmm";26906304]Enemmän mä miettisin seurusteluun ryhtymistä ton seksin kannalta kun herpeksen. Eli jos sulle seksi on tärkeetä ja toiselle se ei ole, niin sitä miettisin vielä.[/QUOTE]

One sillekin tärkeetä mutta olen antanut itseni ymmärtäää ettei se ole se tärkein juttu.Olen sille kertonut kyllä et mä tykkään seksistä aika paljon mutta ei se siitä nyt hätkähtänyt. Toki tajuan ettei kaikki nyt ole niin seksin perään,ihan normaalisti nyt kuitenkin sitäkin tää mies harrastaa(mikä nyt sitten ikinä onkaan normaali määrä).
Miettinyt nyt täällä itekseni ja ajatellut et toi mies on kaikin puolin juurikin aivan ihana ja varmasti olis ihana kumppani kaikin puolin et siinä mielessä voisin kuvitella et se sekin määrä ei olis se este kun sitä kuitenkin olisi.

Pelkään vaan ihan hirveesti sitä et saan tartunnan.

[QUOTE="eee";26906406]Tiedätkö kuinka usein miehellä on herpes aktiivisena?

Miksi pelkäät herpestä niin paljon? Voittehan käyttää kondomia?[/QUOTE]

En tiedä,ei olla siitä puhuttu kunnolla kun vasta asiasta kuulin. Nyt olen kahlannut nettiä läpi ja tulen vaan entistä hysteerisemmäksi. Miksi en pelkäisi? jos se tarttuu ni se on mussa lopunelämää ja entäs jos tulee ero,sit mulle jää herpes ja kukaan ei taatusti sit enää mua huoli.
Kortsua voidaan juu käyttää mut eikai sitäkään nyt koko loppelämää halua käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja melkein tyttöystävä;26906370:
One sillekin tärkeetä mutta olen antanut itseni ymmärtäää ettei se ole se tärkein juttu.Olen sille kertonut kyllä et mä tykkään seksistä aika paljon mutta ei se siitä nyt hätkähtänyt. Toki tajuan ettei kaikki nyt ole niin seksin perään,ihan normaalisti nyt kuitenkin sitäkin tää mies harrastaa(mikä nyt sitten ikinä onkaan normaali määrä).
Miettinyt nyt täällä itekseni ja ajatellut et toi mies on kaikin puolin juurikin aivan ihana ja varmasti olis ihana kumppani kaikin puolin et siinä mielessä voisin kuvitella et se sekin määrä ei olis se este kun sitä kuitenkin olisi.

Pelkään vaan ihan hirveesti sitä et saan tartunnan.

Joo eihän se missään nimessä kiva tauti ole. Toki mulla ei oo kokemusta kun huuliherpeksestä ja mielumin ilman sitä olisin. Mutta kun se mulla on, niin ei auta kun elää sen kanssa. Hirveeltä kyllä tuntuis, jos ukko ei mua olis huolinu huuliherpeksen takia. Se aina "kammoaakin" mua aina kun rakkula huulessa on, kun ei sitä itselleen halua. Luulis, että toi sukupuoli versiokin tulostaan ilmoittelis hyvissä ajoin, niin että voitte olla ilman seksiä sen aikaa, kun herpes on aktiivisena. Kertokoon joku, jolla parempaa kokemusta on. :)

Mulle tollanen olis kyllä sellanen... No mietintöjä luova tilanne...

No niin on nyt mullekin,itkusta ei tuu loppua sitten millään. Mä olen ihan "kusessa" siihen ja nyt sit tää. Nyt jo itkettää kun näen sen et kun otan asian puheeks(taudin). tiedän et olis kai järkevämpi laittaa poikki nyt samantein mutta kun mä olen siihen jo ihan hulluna ja satuttaa ajatella et näen sitä sit tuolla ja tiedän et menetin tosi ihanan ihmisen.

Jos siis oikein ymmärsin, mies kerto tän sulle ennen kuin ensimmäistäkään kertaa ootte menneet sänkyyn? Musta se kertoo vastuullisuudesta. :)

Tarttuuko herpes muuten kuin ollessaan rakkulavaiheessa? Ja kondomikin suojaa tartunnalta. Jos mies on noin vastuullinen, se varmasti kertoo sulle, jos on syytä jonkin aikaa välttää yhdyntää. Ja sellaisinakin kausina voi tehdä vaikka mitä muuta kivaa. ;)

[QUOTE="hmmm";26906448]Joo eihän se missään nimessä kiva tauti ole. Toki mulla ei oo kokemusta kun huuliherpeksestä ja mielumin ilman sitä olisin. Mutta kun se mulla on, niin ei auta kun elää sen kanssa. Hirveeltä kyllä tuntuis, jos ukko ei mua olis huolinu huuliherpeksen takia. Se aina "kammoaakin" mua aina kun rakkula huulessa on, kun ei sitä itselleen halua. Luulis, että toi sukupuoli versiokin tulostaan ilmoittelis hyvissä ajoin, niin että voitte olla ilman seksiä sen aikaa, kun herpes on aktiivisena. Kertokoon joku, jolla parempaa kokemusta on. :)[/QUOTE]

Mutta kn se voi tarttua myös silloin kun ei ole aktiivisena. Tuleeko siitä seksin nautinnosta mitään jos kokoajan ajattelee et saankohan mä sen nyt tällä kertaa. enkä usko et kumpikaan meistä haluaa seksitöntä suhdetta.

Mies kuulostaa tosiaan vastuulliselta, kun kertoo asiasta sulle saman tien.

Joillain kantajilla herpes on aktiivinen esim. vain kerran vuodessa. On siis aika pieni todennäköisyys, että sen tartuttaisi eteenpäin.

Jos siis oikein ymmärsin, mies kerto tän sulle ennen kuin ensimmäistäkään kertaa ootte menneet sänkyyn? Musta se kertoo vastuullisuudesta. :)

Tarttuuko herpes muuten kuin ollessaan rakkulavaiheessa? Ja kondomikin suojaa tartunnalta. Jos mies on noin vastuullinen, se varmasti kertoo sulle, jos on syytä jonkin aikaa välttää yhdyntää. Ja sellaisinakin kausina voi tehdä vaikka mitä muuta kivaa. ;)

No itseasiassa ei kertonut,oltiin jo kerran oltu sängyssä,tosin aika onnettomasti mutta kuitenkin. Nyt sit kerto kun oltiin toista kertaa,en kyl muista kertoko ennen vai jälkeen seksin kun nyt olen niin paniikissa ollut ni en muista enää. Kortsu kuitenkin oli ja kerto et hänen on nyt pakko käyttää tällästä kun on tuolla alapäässä sellanen kaveri et pakko suojata.

mies on kyllä kaikin puolin muuten kunnollinen tyyppi ja kerto kuitenkin tuostakin,tosin olisi voinut tietysti kertoa jo ajat sitten kun tietää et mä olen siihen kauheen ihastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja melkein tyttöystävä;26906491:
Mutta kn se voi tarttua myös silloin kun ei ole aktiivisena. Tuleeko siitä seksin nautinnosta mitään jos kokoajan ajattelee et saankohan mä sen nyt tällä kertaa. enkä usko et kumpikaan meistä haluaa seksitöntä suhdetta.

Näköjään. Piti oikein itekkin käydä vähän päivittämässä tietoja ko. taudista ja tällänen lause pisti silmään " Miehillä tavallisimpia sijaintipaikkoja ovat terska ja peniksen varsi". Ton lauseen mukaan siis kumilla pystyy aika hyvin suojautuun. Jos vaan siis viitsii ja haluaa käyttää. :)

[QUOTE="hmmm";26906550]Näköjään. Piti oikein itekkin käydä vähän päivittämässä tietoja ko. taudista ja tällänen lause pisti silmään " Miehillä tavallisimpia sijaintipaikkoja ovat terska ja peniksen varsi". Ton lauseen mukaan siis kumilla pystyy aika hyvin suojautuun. Jos vaan siis viitsii ja haluaa käyttää. :)[/QUOTE]

No mä olen aina ollut tarkka et kumi on,kaikissa jutuissa mitä ollut(joita ei paljon). Ja tälle miehelle toi kumi oli ekana mielessä kun aloiteltiin,pisti sen jo ajoissa päällensä. Mutta kun jos tää juttu meniskin vakavaksi niin ainahan on riski et se tarttuu.

Olisko jollain vielä jotain sanomista asiaan? Itsehän mun on se päätös on kuitenkin tehtävä.
Me tavataan tällä viikolla ja ajattelin ottaa asian puheeksi,kysellä siis tarkemmin siltä tästä.Osaa kuitenkin kertoa varmaan vastauksia mun kysymyksiin kun on elänyt sen asian kanssa jo vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja asikloviirilääkitys?;26906902:
No syökö se estolääkitystä? Sen aikana herpes ei tule "päälle", josko siitä olis jotain apua?

En ole kysynyt mutta olen siellä muutaman kerran ollut yötä ja aina aamusin napsii jotain pilleriä mutta en tiedä onko ne jotain estolääkitystä vai onko vaan jotain vitamiineja. Täytyy siitäkin kysyä siltä kun nähdään.

Tuo on iso asia ja suuri pala nieltäväksi kun tulee yhtäkkiä esille ja noin lähelle itseä. Lue asiasta tietoa ja sulattele asiaa. Herpes voi tarttua myös vaikkei ole rakkulavaiheessa, ja vaikka käyttää kondomia, niin sitä virusta voi olla siinä kondomin alueen ulkopuolellakin vaikka nivusissa. Lisäksi suuseksissä käytettävä kondomia, muuten sen voi saada suuhun. Mutta aika yleinenhän tuo on ja silti sitä sairastavat ihmiset ovat parisuhteissa. Monilla on tuo virus myös täysin oireettomana, tai tulee kerran rajuna ja sitten ei enää ilmesty. Mutta voi olla ärhäkkäkin ja tulla usein, tapauskohtaista on. Silti jos rakastaa toista, niin kai sitä tällaisenkin asian kanssa voi elää.

Uusimmat

Yhteistyössä