luulin olevani lomalla.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
ja olenkin.. lapsi meni mummolaan yökylään ja itse ehdotin miehelle leffailtaa, saunaa ja hyvää ruokaa. ei käynyt kun piti tehdä sitä ja tätä.
no, hankin sitten itselleni likkakaverin seuraks, juotiin pari siideriä ja nautittiin illasta. kaveri lähti tossa puoli tuntia sitten, tulin sisälle ja kämppä ihan pimeänä. (istuttiin siis meidän terassilla.)
menin vessaan pesemään hampaat ja hiippailin makkariin kännykän näytön valon avulla. mies kuorsasi. laitoin himmeän yövalon päälle ja käynnistin koneen tarkistaakseni sähköpostista yhden tärkeän jutun.
mies havahtuu tässä vaiheessa ja alkaa huutaa:
"VOI VITTU MIKÄ ÄMMÄ SAATANA!!!!!! SÄ OOT NIIN SAIRAS VITUN ÄMMÄ!!" ja painaa olkkarin sohvalle nukkumaan. mä en todellakaan vedä mitään perslärvejä, joten menin perässä ja kysyin, että anteeks mitä??!!
"EKSÄ PERKELEEN AKKA TAJUA ETTÄ MÄ MEEN HUOMENA TÖIHIN??!! TUUTU HELVETTI HERÄTTÄÄN MUT ÄÄLIÖ!!!"

siis?????????????????????????????????????????????
mun mies ei IKINÄ näiden 12 vuoden aikana ole puhunut mulle noin!!!!!!!
miä hittoo???!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja saq:
Luulit olevasi lomalla ja oletkin.

Mikä sitten on ongelma? En jaksa lukea koko viestiä, kun kerran alussa jo kumosit huolesi.

no lue hyvä ihminen se viesti jos kuitenkin kiinnostaa mikä on ongelma. turha kai ap:n on sitä uudelleen kirjoittaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On ilmeisesti kesken unien herättyään kuin perseeseen ammuttu karhu.

no eipä oo ennen ollut näiden vuosien aikana. hiukan pisti ihmettelemään. tosi paha olo itsellä, ei mua tolleen oo ennen haukuttu.

Voi taivas! Minä vaan sanon, että miehet on (varsinkin väsyneenä) melkoisia törppöjä. Ne ei tajua, kuinka paljon tuollaiset sanat loukkaavat naista, he ei ymmärrä, että nätistikin voi sanoa, että voisitko laittaa tuon tietokoneen kiinni, kun minä haluan nukkua. Miehet on joskus niin sikoja!

Alkuperäinen kirjoittaja kokenunna:
Sillä on toinen.

varma tieto varmaan? no, voin sanoa, että ei ole. ei sillä olis aikaa sellaiselle. se on helvetin väsynyt ja stressaantunut. mutta on se ollut ennenkin eikä silti oo mua tollain haukkunut. oon ihan hajalla.

Mun mies ei ole koskaan haukkunut mua ämmäksi tai akaksi, se on musta kamalinta mitä voi naiselle sanoa.
Ehkä tulit kovempaa kuin ajattelit ja mies heräsi siihen ja hermostui kun herätit just kun saanut unen päästä kiinni.
Silti aivan tökeröä kielenkäyttöä!

siis aivan karseeta kielenkäyttöä mieheltä joka ei ole IKINÄ mulle noin puhunut. olen niin loukkaantunut ja harmissani.
kyllä mäkin pahalla päällä olen jos mut herätetään, mutta en kuitenkaan toista tuollatavalla ala haukkumaan.. itkettää kun on niin paha mieli.

en ole saanut nukuttua koko yönä. torkkunut olen. äsken mies lähti töihin ja lähetin sille perään viestin johon kirjoitin alkuun lainausmerkeissä tuon litanian minkä se yöllä suustaan suolsi ja perään kirjoitin, että lähden pariksi päiväksi muualle, koska en nyt juuri pysty olemaan kotona. mua loukattiin niin syvästi, että oli tarkoitusperä mikä hyvänsä, niin nyt olisi hyvä mennä itseensä. ja lisäsin vielä, että siksi laitan viestin kun ei huvita kokeilla millaista ämmittelyä sieltä tulis jos päin naamaa puhuisin.

pitää koittaa saada nukuttua että uskallan ajaa, olen niin väsynyt, että silmät seisoo päässä, mutta en saa unta..

no, eipä ole mies vastannut mitään. ja se kyllä yleensä vastaa viesteihin. teen ruuan ja vaihdan maisemaa jos ei voi edes anteeksi pyytää.
toiseen naiseen en kyllä usko kertakaikkiaan monestakaan syystä joita en täällä ala erittelemään.

Huithait teille, jotka toista naista siellä huutelevat. Eihän mullakaan varmaa vastausta tietenkään voi olla, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa...
Meillä (miehen ja itseni kesken) on niin, että lomat sattuvat aina eri aikoihin. Lisäksi opiskeluiden ja työsuhteiden laatujen takia itselläni ei koskaan pitkiä lomia olekkaan. Olen huomannut joskus (viimeksi viime viikolla) käyttäytyneeni karsealla tavalla miestäni kohtaan - vain sen takia, että olen kateellinen. Kateellinen siitä, että minun tarvitsee stressata seuraavaa aamuherätystä jo illalla. Päivällä tarvii hoitaa asiat niin, että ehtii ajoissa nukkumaan jne. Miehellä tietty ihan eri rytmi ja asenne asioihin, lomalla kun on. Oon ollu ihan käsittämättömän kamala ja ilkeä välillä tosiaan vaan sen takia, että oon tajuamattani ollu miehen lomalle kateellinen. Meillä juteltiin pitkään, itellä meni typerän kauan tajuta, mikä miehessä niin helvetisti ärsytti (eipä miehessä ärsyttäny mikään, omassa elämässähän ne syyt oli tietty).

Niin kuin sanoit. Mies on väsynyt ja stressaantunut. Siihen jos liittyy nukkumisvaikeuksia, niin ihan ymmärrettävä "loppuunpalaneen" reaktio tuossa tilanteessa. Antaisin mennä toisesta korvasta jne. jos mies kuitenkin selvittää tapahtuneen asiallisesti kanssasi.

Ei ole ap.llä kovin suuria ongelmia tai riitoja ennen ollut, kun tuollaisesta koko maailma romahtaa. Onhan se tietenkin hienoa, jos suuttuessa ei koskaan sano toiselle pahasti. Oli kuitenki ajjtelmatonta avata tietokone, jos se on makkarissa, missä toinen nukkuu.

minusta kyllä ajattelematonta mennä käynnistämään tietokone jos se siinä huoneessa, jossa mies nukkui. myös siinä on mielestäni anteeksi pyynnön paikka. itse en häiitsisi noin nukkavaa miestä tai ketään muutakaan.

mies tosiaan kuorsasi kun makkariin hiivin ja meidän läppäri ei pidä mitään ääntä käynnistyessään, hyvin matalan hurinan johon mies ei ole ikinä ennenkään herännyt.

ja vaikka olisin ollut ajattelematon ja tehnyt hölmösti, niin se ei todellakaan oikeuta tolla tavalla toista haukkumaan!! mitä jos lapsi olisi ollut kuulemassa? mitä jos lapsi joutuu tulevaisuudessa kuuleen tollaista? ja se, että mun mies ei ole mua koskaan haukkunut, ei tarkoita ettei mun elämässäni olis ollut mitään isoja ongelmia tai riitoja, niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.

nyt ei enää ees vastaa mulle puhelimeen. mulla on nyt jotenkin tosi huono fibat tästä jutusta.
sellainen olo, et kohta räjähtää ja tulee ongelmia.. en osaa selittää..

sen enempää jankkaamatta mä väitän, että sillä ei ole toista.
tai mistä minä sitä tiedä jos se on mielessään rakastunu johonkuhun, mutta ei ne ainakaan toisiaan nää ellei sit mies oo todellisuudessa ihan muualla kun töissä.. mikä ei oo mahdollista kun miehen pomo on perheystävä... tietäisin jos mies ei töissä kävis tai säätäis työaikana jotain.

Eikö ole vastannut vieläkään? Kurja juttu :(
Mä jotenkuten voisin kuvitella jos aivan unenpöpperössä tulis sanottua...tai hitsit,jos ei ikinä,ikinä ole noin rumasti puhunut,niin on kyllä melkoisen outoa? Luulis että olis jos soittanut anteeksi pyynnöt?

Yhteistyössä