luulin olevani lomalla.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei varmana, puhuttiin hevosista suurin osa ajasta, muu aika työjuttuja...

mies soittaa mulle aina ilman syytäkin 1-2 kertaa työpäivän aikana, varsinkin jos on riidelty niin soitellaan ja sovitaan ja puhutaan... ja kumpikin pyydetään anteeks tasaisesti... mut nyt se ei vastaa mulle.. pelottaa et tuleeko ees kotiin? lähdenkö evakkoon vai en...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
ei varmana, puhuttiin hevosista suurin osa ajasta, muu aika työjuttuja...

mies soittaa mulle aina ilman syytäkin 1-2 kertaa työpäivän aikana, varsinkin jos on riidelty niin soitellaan ja sovitaan ja puhutaan... ja kumpikin pyydetään anteeks tasaisesti... mut nyt se ei vastaa mulle.. pelottaa et tuleeko ees kotiin? lähdenkö evakkoon vai en...

Mä varmaan taitaisin jäädä odottelemaan että sais asiat selväksi..

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
en ole saanut nukuttua koko yönä. torkkunut olen. äsken mies lähti töihin ja lähetin sille perään viestin johon kirjoitin alkuun lainausmerkeissä tuon litanian minkä se yöllä suustaan suolsi ja perään kirjoitin, että lähden pariksi päiväksi muualle, koska en nyt juuri pysty olemaan kotona. mua loukattiin niin syvästi, että oli tarkoitusperä mikä hyvänsä, niin nyt olisi hyvä mennä itseensä. ja lisäsin vielä, että siksi laitan viestin kun ei huvita kokeilla millaista ämmittelyä sieltä tulis jos päin naamaa puhuisin.

pitää koittaa saada nukuttua että uskallan ajaa, olen niin väsynyt, että silmät seisoo päässä, mutta en saa unta..

Mä en enää soittelisi sille, lähtisin jonnekin pariksi päiväksi (ja tekisin jotain mistä nautin, lukisin vaikka) kuten olin ilmoittanut ja kun tulisin kotiin, jos mies ei oma-aloitteisesti puhuisi asista niin kysyisin ettö mitenkäs aikoo jatkossa käyttäytyä, onko syytä jommankumman etsiä oma asunto koska tuollalailla MINULLEkaan ei kyllä puhuta! :kieh:

no nyt on odotettu mies kotiin.
makasin sängyllä läppäri sylissä ja mieheltä irtos vain kitkerä kommentti: "ai täällä ei oo vielä edes herätty." vaikka varmana näki et peti pedattu, vaatteet päällä, hiukset laitettu, kotia siivoiltu.....
siinä kaikki. ei puhu mitää. laitto tv:n täysille (tietää että en tykkää...)
yrittää ärsyttää tahallaan. lähden evakkoon.

Jos sitä vaan tympäsi, että sinä olet lomalla ja valvot (ja juot) ja hän itse joutuu meneen töihin ja on vielä aikainen nousu?

Siis että olisi kateellinen lomastasi...?

Ja täällä vain roikut ja pohdit miehesi mökötyksen syytä? Eikö olisi asiallista kysyä? Ja samalla ehkä kertoa hänelle niistä tunteista, joita reaktionsa herätti. :/

oho, tää ketjuhan on pysynyt hengissä..

lähdin yhden ystävän luo yöksi hiukan "hengittelemään" ja kerroin miehelle syyn miksi lähden ja minne lähden. ystävän luota menin meidän mökille ja siitäkös mies riemastui. olin saunassa ja mies oli sillävälin koittanut soittaa 3 kertaa. laitoin viestin takaisin, että olen mökillä. takaisin tuli, että "vitun ääliö. oon soittanu kaikki läpi et jos joku tietäis missä sä oot kun ei oo eilisen jälkeen näkyny."
laitoin takaisin, että sanoin selkeästi meneväni ystävän luo ja mainitsin jopa että menen siitä mökille, ei ole minun syyni jos et kuunnellut. ja lisäsin, että toi mun haukkuminen tekee tosi pahaa, olisitko ystävällinen ja lopettaisit. kiitos.

nyt olen kotona ja miestä ei näy. helvetin vihainen se on. mulla on tosi outo olo, ihan sellainen, että mies jättää mut. en osaa selittää. rakastan mun miestä yli kaiken, enkä todellakaan halua menettää sitä, mutta se on mulle kyllä selityksen velkaa käytöksestään.

Hui, mikä olo tuli tästä ketjusta..

Toivottavasti selviää, mikä miehen pistää kireäksi. Ehkei tuo maisemista häipyminen ainakaan meillä selvittäis tilannetta. Reippaasti vaan puhumaan nokakkain niin et menetä ainakaan typerän riidan takia miestä! Jos se olis vaikka harmissaan, kun sulla on loma mut hällä ei?

no yhtälailla minä olin töissä kun mies piti ekan lomaviikkonsa. loput se pitää ens viikosta eteenpäin ja sit mä meenkin jo ens viikon jälkeen töihin. en siis oikeen usko et toi olis se syy et sillä ei oo lomaa.. mut tiedä häntä. tässä odottelen et koska se tulee kotiin ja millä mielellä. huomena pitäis mennä yhden ystäväpariskunnan illanistujaisiin yhdessä ja jos mies on silloin vielä vihainen, niin kaikki kyllä huomaa sen ja sit on parempi olla menemättä..
odottavan aika on pitkä. pelottaa vaan et mies loukkaa mua sanallisesti tosi pahasti kun tulee kotiin, oon jotenkin ihan varma.. sit meen ihan puihin ja puhumisesta ei tuu mitään. oon aivan uuden tilanteen edessä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko lapsenne yhä mummolassa?

on. en todellakaan ole niin idiootti et tässä tilanteessa ottaisin lapsen kotiin. jos ei olis mummolassa niin olisin itse lähtenyt sen kanssa jonnekin, en ota sitä riskiä et se joutuu kuunteleen miestä nyt kun mäkään en tiedä miten se käyttäytyy..

Siis kyl mäkin loukkaantuisin ja verisesti jos mulle alettas tolleen KARJUMAAN ja HAUKUTTAS! Vaik olisin kuin herkkähipiäinen, ni joka tapauksessa en hyväksys ja se kyl näkys.. ja kuulus |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oudolta kuulostaa... Siis oikeastiko miehesi ei ikinä ennen ole puhunut tai käyttäytynyt sinua kohtaan loukkaavasti?

tottakai on riitojen yhteydessä loukannu ja ollaan sanottu pahasti, mutta ei siis haukuttu toisia.. koskaan.. tää ei ole yhtään tyypillistä käytöstä sille.

Onpa outoa. Tsemppiä tilanteeseen. Koittakaa sopia riitanne.

Onko teillä tapana riidellä rajusti?

Itsekin kyllä järkyttyisin, jos mies huutaisi minulle tuolla tavalla, ei tosiaan ole koskaan niin tehnyt.

kyllä me kumpikin aika temperamenttisiä ollaan ja kinataan harva se päivä jostain, mut se on sitä sellasta pientä.. ei mitää rajuja riitoja oo ollu kun varmaan ihan muutama..

Yhteistyössä