luulin olevani lomalla.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Puoliunissaan rääkyi eikä muista enää aamulla, I hope.... :hug:

no mutta kun rääkyi vielä seuraavinakin päivinä.tulee ihan mieleen joku mielenterveysongelma tai joku muu sairaus mistä johtuu moinen käytös

Minä tavallaan ymmärrän miestä, siis tuon ekan episodin käytöksestä. Vaikka sinä olet lomalla niin miehellä oli ilmeisen aikainen herätys aamulla töihin ja sinä käynnistät tietokoneen makuuhuoneessa klo 1 yöllä? Minusta se on ajattelematonta ja itsekästä. Olisin lultavasti vetänyt herneet nenään samalla tavalla jos mieheni häiritsisi yöuniani, tosin meillä ei makkarissa ole tietokonetta tms vaan olohuoneessa, mikä minusta on ihan hyvä juttu.

Miehen kielenkäyttö meni kieltämättä överiksi. Ehkä kummankin olisi aika katsoa peiliin ja myöntää myös omat virheensä eikä syytellä vain toista osapuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tavallaan ymmärrän miestä, siis tuon ekan episodin käytöksestä. Vaikka sinä olet lomalla niin miehellä oli ilmeisen aikainen herätys aamulla töihin ja sinä käynnistät tietokoneen makuuhuoneessa klo 1 yöllä? Minusta se on ajattelematonta ja itsekästä. Olisin lultavasti vetänyt herneet nenään samalla tavalla jos mieheni häiritsisi yöuniani

Mikä ihme se on, että niistä unista pitää stressata niin älyttömästi? Jos nyt havahtuukin yöllä niin eiköhän uni aika pian tule silmään. Ja yhden päivän pärjää vaikka tunnin yöunilla, ei se ole niin vakavaa.

Todella itsekästä vaatia, että koko maailma pysähtyy kun itse menee nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tavallaan ymmärrän miestä, siis tuon ekan episodin käytöksestä. Vaikka sinä olet lomalla niin miehellä oli ilmeisen aikainen herätys aamulla töihin ja sinä käynnistät tietokoneen makuuhuoneessa klo 1 yöllä? Minusta se on ajattelematonta ja itsekästä. Olisin lultavasti vetänyt herneet nenään samalla tavalla jos mieheni häiritsisi yöuniani

Mikä ihme se on, että niistä unista pitää stressata niin älyttömästi? Jos nyt havahtuukin yöllä niin eiköhän uni aika pian tule silmään. Ja yhden päivän pärjää vaikka tunnin yöunilla, ei se ole niin vakavaa.

Todella itsekästä vaatia, että koko maailma pysähtyy kun itse menee nukkumaan.

Minä ainakin olen tosi väsynyt seuraavan päivänä töissä jos herään kesken unien. En välttämättä saa heti unta, etenkään jos joku jäisi koneelle naputtelemaan siihen viereen. Joten kyllä, hermostuisin todella.

Meillä mies saa valvoa ihan mielensä mukaan iltaisin ja öisin, mutta meillä onkin tarkoituksella tv ja tietokone olohuoneessa. Se ei minua häiritse, mutta makuuhuoneeseen tullessa pitää olla hiljaa. Ihan kuten en itsekään tulisi yöllä kesken miehen unien makkariin naputtamaan läppäriä.

Hieman huomaavaisuutta peliin niin tälläiset turhat riidat jää kokonaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:

Tarkoitat kai, että hieman huomaavaisuutta peliin sinua kohtaan niin jää turhat riidat pois.

Unohdit sitten lainata tämän: Ihan kuten en itsekään tulisi yöllä kesken miehen unien makkariin naputtamaan läppäriä?

Kyllä meillä huomaavaisuus on ihan molemminpuolista, kaikessa arjessa ja siksi kai me emme mieheni kanssa juurikaan riitele ja olemme edelleen kuin rakastuneita, vaikka yhdessä ollaan oltu yli 13 vuotta :)

Tarkoitat kai, että hieman huomaavaisuutta peliin sinua kohtaan niin jää turhat riidat pois.

Unohdit sitten lainata tämän: Ihan kuten en itsekään tulisi yöllä kesken miehen unien makkariin naputtamaan läppäriä?

Kyllä meillä huomaavaisuus on ihan molemminpuolista, kaikessa arjessa ja siksi kai me emme mieheni kanssa juurikaan riitele ja olemme edelleen kuin rakastuneita, vaikka yhdessä ollaan oltu yli 13 vuotta :)

Miten se on huomaavaisuutta miestäsi kohtaan kun ajat hänet toiseen huoneeseen?

Miten se on huomaavaisuutta miestäsi kohtaan kun ajat hänet toiseen huoneeseen?

Täh???

Miten niin ajan? Meillä olohuone on oleskelua varten ja makuuhuone nukkumista varten (toki siellä myös sekstataan). En minä miestäni minnekään aja, yhtälailla se saatan olla minä joka jään illalla tietokoneelle tai tv:tä katsomaan miehen mennessä nukkumaan. Yleensä toki menemme samaan aikaan. :)

Minusta on huomaavaista, että se joka on väsyneempi saa mennä ajoissa nukkumaan rauhassa ja se kuka haluaa valvoa, tekee sen sitten olohuoneessa tai keittiössä, sen mukaan mitä aikoo tehdä...

ihme vääntöä. johan mä sanoin, että mies oo koskaan ennenkään heränny kun avaan koneen. perseestä että pitää takertua johonkin tollaseen asiaan, MIKÄÄN ei oikeuta haukkumaan toista ja käyttäytymään törkeästi. mies olis varmaan saanu vaikka hakata mut, kun mitäs menin avaan koneen?? oma vika.

no, eilen mies sit tuli töistä kukkakimpun kanssa (äärettömän kauniin sellaisen).
menin ihan hämilleni kun mies kertoi miten rakastaa ja pyysi anteeksi. kertoi syynkin hermoiluunsa ja juteltiin pitkään. eli se siitä. ei ole toista naista, eikä muutakaan vastaavaa.

kiitos kaikille :)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
ihme vääntöä. johan mä sanoin, että mies oo koskaan ennenkään heränny kun avaan koneen. perseestä että pitää takertua johonkin tollaseen asiaan, MIKÄÄN ei oikeuta haukkumaan toista ja käyttäytymään törkeästi. mies olis varmaan saanu vaikka hakata mut, kun mitäs menin avaan koneen?? oma vika.

no, eilen mies sit tuli töistä kukkakimpun kanssa (äärettömän kauniin sellaisen).
menin ihan hämilleni kun mies kertoi miten rakastaa ja pyysi anteeksi. kertoi syynkin hermoiluunsa ja juteltiin pitkään. eli se siitä. ei ole toista naista, eikä muutakaan vastaavaa.

kiitos kaikille :)

Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Yhteistyössä