D
dfaz
Vieras
Aika kun olen käynyt täällä, on hyytikyppynen ollut palstalla... ja olen käynyt usein 
No, jokainen tyylillään....................
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:milloinkohan hyytis paljastuu feikiksi ?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenpotku:Mites sulla menee vauvan kans hyytis? Muistatko jo hänet ja miehesi?
Ja minä toivottelen vain kaikkea hyvää teille!!
Alkuperäinen kirjoittaja dfaz:Aika kun olen käynyt täällä, on hyytikyppynen ollut palstalla... ja olen käynyt usein
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanoit jossain ketjussa että menet taas maanantaina sairaalaan,kauanko silloin siellä olet ja mitä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanoit jossain ketjussa että menet taas maanantaina sairaalaan,kauanko silloin siellä olet ja mitä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta nääs:eiköhän tuo huutis/hyytis oo ihan feikki siinä kun nää blumet ja aksut ja muut!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta nääs:eiköhän tuo huutis/hyytis oo ihan feikki siinä kun nää blumet ja aksut ja muut!
Minen oo ikkään käyny porvoossa. :| Hitto, karvankeräysreissulle sinne...
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi harmaana:Kiva, että olet jo palstalla. Paljon onnea toipumiselle ja enkeleitä matkalle.