Luulis näillä tajun lähtevän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Williviini

Aktiivinen jäsen
01.09.2005
6 620
0
36
Vantaa
Sain tänään lääkekuurin 600mg buranaa 1 tabletti 3 kertaa päivässä, Pganacodia 2 tablettia kolme kertaa päivässä ja yötä vastaan vielä sirraludia 6 mg.

Musta ihan mahoton määrä :o mutta luulis kipujen häviävän.. iskias vaivoja siis minulla.

meillä äiskällä kulumia ristiselässä ja ottaa yötä vasten sirdaludi ja panacodia, jos kipee ja se on ihan tillin tallin sen yön aina..molemmathan on sellasia rauhottavia ja nukuttavia lääkkeitä....mutta se sirdaludki on sillä 2 mg...järkky, mikä määrä. otatko siis panacodin ja buranan yhdessä illalla...kamalaa...

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
:o Melekonen satsi! :D mutta hyvä jos noilla kivut helpottaa!

Minustakin ihan hirmuinen määrä. Kysyinki lääkäriltä että kaikki siis samaan aikaan ;) vähän oli sekaisin vissiin sairaalassa saaduista kipulääkkeistä.

En ole vielä aloittanut, saa nähdä pysynkö pystyssä kun noi pistän poskeen.

Alkuperäinen kirjoittaja reimanen:
meillä äiskällä kulumia ristiselässä ja ottaa yötä vasten sirdaludi ja panacodia, jos kipee ja se on ihan tillin tallin sen yön aina..molemmathan on sellasia rauhottavia ja nukuttavia lääkkeitä....mutta se sirdaludki on sillä 2 mg...järkky, mikä määrä. otatko siis panacodin ja buranan yhdessä illalla...kamalaa...

Ei kun koko päivän ajan :D

Menen ihmeessä fysioterapeutille ja pyydä sähköä siihen iskiakseen! Mulla autto kaks käyntikertaa paremmin kuin lepo ja lääkkeet ja jumppa. Ne laittaa semmosen lätkän sinne kipukohdan ylä- ja alapäähän ja sitten sytkyttelee aikansa sitä sähköä. Ekan kerran jälkeen en meinannu päästä pöydältä pois mutta jo parin tunnin kuluttua olo oli hyvä!

mä sain kanssa selkään panacodia ja sirdaludia,en uskaltanu ottaa niitä samana päivänä,sirdalud teki mulle sellasen olon että näin hallusinaatioita,olin muka putoamassa sängystä vaikka olin ihan paikallaan jne..panacod ei tee kuin vähän sellasen pöhnäsen olon ei niinkään väsytä mutta sirdalud kyllä pistää väsyttämään

vihdoinkin kunnon lääkäri eikä mikään arvauskeskuksen nössö... Hienoa että olet saanut kunnon tropit kotiin ja aivan siis ok annostukset, noilla lähtee sun vaivat taatusti... ja varmaan parin päivän päästä jo tarviit vähemmän niin otat sitten vähemmän.

Hui. Tuo sirdalud teki minut ihan veltoksi. Mies sai taluttaa sänkyyn ja aamulla en muistanut illasta mitään. Ei kiva. Noita relaksantteja saa sitten muitakin merkkejä, jos ei joku sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMuori90:
Mullakin iskias vaivoja on.
Puol vuotta sitten sain Lyricaa 150mg aamulla 1 ja illalla 1, panacodia 3kertaa päivässä 2kpl ja 100g tramalia päälle 1 3kertaa päivässä jos ei auta. Tulee uni hyvin jos ei muuta. :D

Lyricaa kokeilin tähän päivään asit, ei vaikuta oikein mulle. On sullakin ollut kasa lääkkeitä popsittavana. Miten maha kesti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui. Tuo sirdalud teki minut ihan veltoksi. Mies sai taluttaa sänkyyn ja aamulla en muistanut illasta mitään. Ei kiva. Noita relaksantteja saa sitten muitakin merkkejä, jos ei joku sovi.

No mä otan sen silloin kun menen sänkyyn tai jos haluan lukea niin sitten kunolen lukenut tarpeeks. Mulle sopii hyvin. Mutta totta kaikille ei sovi, ja hyvä että on vaihtoehtoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMuori90:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Lyricaa kokeilin tähän päivään asit, ei vaikuta oikein mulle. On sullakin ollut kasa lääkkeitä popsittavana. Miten maha kesti?

Ei se sanonu asiaan mitään. Ihan hyvin kesti.

Välillä noi voimakkaat särkylääkkeet laittaa vaan vatsan sekasin. Mutta kai se on pieni paha jos kivut lähtee. Toivottavasti ei kuitenkaan mene sekasin. Voishan sitä varuiks ostaa maitohappobakteereja.

Yhteistyössä