Varmaan jotain 3 vuotta sitte. En kauhean paljo tällä yleisellä puolella pyöri, mutta sillonku eksyn tänne ni ei kulumallakaan pois, sori :ashamed: Enempi noita kerhoja harrastan.
Päiväsaikaan en yleensä täällä oo ollenkaan, koska tänne jää koukkuun eikä mulla oikeesti oo päivällä aikaa täällä olla kovin pitkään yhtäsoittoa.