Mä en ehdi enää juomaan, mun alkoholin käytön vähyys on riistäytynyt käsistä!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Joka viikonloppu töitä, ja nytkin niin pitkä putki edessä ilman vapaita, etten yhtään ehdi tuulettumaan. Enkä edes jaksaisi, olen lasten kanssa kaiken liikenevän vapaa-ajan. Pitempi vapaa tiedossa taas listan lopussa mutta se aika menee lasten kanssa. Enkä siitä tokikaan ole pahoillani.

Tekisi vaan niin kovasti päästä viihteelle. Aikuisten kanssa saan olla töissä mutta pelkästään viihteelle haluan. Haluan juoda alkoholia. Mieluusti niin että olen kunnolla kännis.

Viimeksi olen juonut joskus toukokuussa. Edes yksittäisiä sauna"sidukoita" en jaksa nauttia näin kun olen lasten kanssa ja töissä pitää olla.
Ei vaan tee mieli tissutella kotona.

Työt haittaa harrastuksia.

Onko muita jotka ovat vähän kuin huomaamattaan luiskahtaneet absolutismiin vaikkeivät sellaista ajatusmaailmaa omaakaan???
 
Mä olin kokonaisen vuoden juomatta, ehkä yhden saunasiiderin kerran join.. Mulla kolme lasta, joista nuorinkin jo neljä, joten lapset ei sinällään mun menoja "estä", ongelma vaan on ollut se että ei ole ollut ketään kenen kanssa mennä viihteelle. Pari viikkoa sitten olin ekaa kertaa vuoteen viihteellä ja tänään olen menossa myös. :)
 
Täällä samanlaiset tunteet ettei töiltä ehdi yhtään rentoutua. Eikä oo edes lapsia! Tää on tää vuorotyö, että hyvä kun ehtii miestä tervehtiä saman vuorokauden puolella :P Oon ihan kauheen väsyny! Kaikki tutut kyllä ehtii jotenkin juhlimaankin mutta ei vaan tunnu sattuvan omien vapaiden kanssa samaan (kun vapaat yleensä viikolla).
 

Yhteistyössä