?
....
Vieras
Joka viikonloppu töitä, ja nytkin niin pitkä putki edessä ilman vapaita, etten yhtään ehdi tuulettumaan. Enkä edes jaksaisi, olen lasten kanssa kaiken liikenevän vapaa-ajan. Pitempi vapaa tiedossa taas listan lopussa mutta se aika menee lasten kanssa. Enkä siitä tokikaan ole pahoillani.
Tekisi vaan niin kovasti päästä viihteelle. Aikuisten kanssa saan olla töissä mutta pelkästään viihteelle haluan. Haluan juoda alkoholia. Mieluusti niin että olen kunnolla kännis.
Viimeksi olen juonut joskus toukokuussa. Edes yksittäisiä sauna"sidukoita" en jaksa nauttia näin kun olen lasten kanssa ja töissä pitää olla.
Ei vaan tee mieli tissutella kotona.
Työt haittaa harrastuksia.
Onko muita jotka ovat vähän kuin huomaamattaan luiskahtaneet absolutismiin vaikkeivät sellaista ajatusmaailmaa omaakaan???
Tekisi vaan niin kovasti päästä viihteelle. Aikuisten kanssa saan olla töissä mutta pelkästään viihteelle haluan. Haluan juoda alkoholia. Mieluusti niin että olen kunnolla kännis.
Viimeksi olen juonut joskus toukokuussa. Edes yksittäisiä sauna"sidukoita" en jaksa nauttia näin kun olen lasten kanssa ja töissä pitää olla.
Ei vaan tee mieli tissutella kotona.
Työt haittaa harrastuksia.
Onko muita jotka ovat vähän kuin huomaamattaan luiskahtaneet absolutismiin vaikkeivät sellaista ajatusmaailmaa omaakaan???