MÄ EN ENÄÄ JAKSA TUOTA 4veetä!!!!!!!!!!!!!111

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vittu

Vieras
Oikeasti.
Mulla ei riitä enää hermot tuohon kiukutteluun joka helvetin asiasta!
Joka vitun asiasta pitää narista ja marista ja kiukutella! kaikessa löytyy jotain vikaa, mikään ei oo hänelle hyvä!

Voi vittu mä en jaksa!

Oon taas huutanut kurkkuni paskaksi kun mulla ei vaan enää pidä hermot!
En voi enää muuta kun mua kertakaikkiaan VITUTTAA niin kovaa!

Tilapäinen apu ei auta, koska kiukuttelu alkaa heti taas kun mut näkee.

Muuta ongelmaa meillä ei ole, mutta tuo kakara on vaan niiiiin rasittava dramatisoiva prinsessa että mä en enää kestä sitä sekuntiakaan.

Ikinä en olis uskonut näin sanovani omasta lapsestani.

shhill'älailla, ja parin vuoden päästä korjaat hedelmää kun karjuu kavereillee eskarissa ja koulussa.. pienet ottaa mallia, kaikessa.
yritä olla noteeraamatta, kun se on huomionhakua. et puhu huuda etkä muutakaan kun tuo alkaa. sit kun osaa nätisti käyttäytyä, niin puhutte ja teette. älä menetä hermoja, sä olet aikuinen, vai onks teillä tapana muutenkin hoitaa asiat huutamalla?

Meitä alkoi mun miehen kanssa naurattaa, oli pakko pyytä hänetkin lukemaan.. :D kiitos, annoit meille toivoa tuon meidän 4 vuotiaan prinsessan suhteen.. hän on ehkä sittenkin ihan normaali 4 vuotias uhmakas, koska muitakin näemmä löytyy... ihan kun olisit meidän lapsesta puhunut.. ei mua kyl vituta, välillä vaan lasken kyl siihen kymmeneen ku ärsyttää... aikaansa sit kai kutakin ;)

Mihin on maailma menossa.. mitäs jos soittaisit sossutädille ja sanoisit että vie lapsesi pois? Kai nyt ymmärrät että tyttärelläsi on parempi muualla kuin tuollaisen raivoavan äidin luona. Kukaan ihan täysjärkinen äiti ei kyllä tuolla tavalla raivoa uhmaikäiselle..

Alkuperäinen kirjoittaja mkie:
shhill'älailla, ja parin vuoden päästä korjaat hedelmää kun karjuu kavereillee eskarissa ja koulussa.. pienet ottaa mallia, kaikessa.
yritä olla noteeraamatta, kun se on huomionhakua. et puhu huuda etkä muutakaan kun tuo alkaa. sit kun osaa nätisti käyttäytyä, niin puhutte ja teette. älä menetä hermoja, sä olet aikuinen, vai onks teillä tapana muutenkin hoitaa asiat huutamalla?

Hieman vaikea olla puuttumatta kun asiassa on useimmiten osallisena myös pikkusisko.
Ja jos ollaan lähdössä jonnekin niin en istu koko päiväksi odottamaan että neiti suostuisi olla hyvällä päällä, en.

Ei ole tapana.

Tuu sä tänne meille laittaan se ojennukseen jos osaat.

tuttu tunne! Mulla mennyt tänään hermo 3 vuotiaaseen sekä tuohon vauvaan!!! Kumpikin kiukutellut ihan syyttä suotta. Räkyvät erikseen ja yhtäaikaa millon mistäkin, vaikka mitenkä yrittäisin niin ei mikään tehoa. Vauva aloittaa rääkymisen kun isompi ensin aloittaa huutamaan ja toisinpäin.

Olen sylitellyt molempia, yrittänyt pitää seuraa ja omistaa myös vuorotellen aikaa kummallekkin ja hetken se onnistuu mutta sitten on jompikumpi vailla huomiota ja huuto alkaa. Vauvan laitoin babysitteriin hetkeksi kun isomman kanssa yritin leikkiä ja siinä alkoi kiukuttelu heti. Sitten kun rauhoittelin naama punasena rääkyvää vauvaa ja alkoi isompikin riehua ja kiukutella ja heitellä leluja.

Kyllä multa myös pääsi jo ruma sana kerran jos toisenkin. Teki mieli paiskata ovi kiinni ja lähteä karkuun, mutta ei voi. Nyt nukkuvat ihme ja kumma kumpikin, mutta eikös vaan sieltä jo vauva heräile joten mentävä onkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mihin on maailma menossa.. mitäs jos soittaisit sossutädille ja sanoisit että vie lapsesi pois? Kai nyt ymmärrät että tyttärelläsi on parempi muualla kuin tuollaisen raivoavan äidin luona. Kukaan ihan täysjärkinen äiti ei kyllä tuolla tavalla raivoa uhmaikäiselle..

No voihan vittu!! Tää oli sitten kyllä niin tyhmä kommenti että!!

Joo, totta lapselle EI saa huutaa, mutta joskus hermo voi mennä. AP on selvaästi epätoivoisessa tilanteessa jossa kaipaa apua. Lapsen pois vieminen nyt on viimeinen ratkaisu. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Aijaa, kiitti vinkistä. =)

No taidan minäkin tässä sitten soitella sinne sossuun kun täälläkin tulee karjuttua. Viimeeksi eilen joku mamma alkoi kaupassa mussuttamaan ettei lapselle saa huutaa, kun ojensin poikaa rääkymästä ja sanoin että jos ei osaa olla hiljaa niin viedään sitten juusto kokonaan pois.
Käännyin ja sanoin että kyllä saa ja olisi ehkä parempi jos pitäisit omista asioistasi huolta.
Hattua nostan heille jotka ei ikinä korota ääntään, hienoa :xmas: