Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täällä kun oli muitakin samoissa fiiliksissä niin onko se niin, että sen ilon löytää taas kun pääsee kotoa joskus pois? Kun musta olis kiva löytää se vielä täällä kotonakin... Miten tän naaman sais oikein päin, onko mulla nyt vaan vakava asennevamma vai muuten vaan päässä vikaa?
minulla on ihan sama tilanne.. siis fiiliksien kanssa..lapsia meillä on viisi nuorin kohta 2 ja vanhin kesällä 15..loput siinä välissä...
minä olen kolmesti *pudonnut kuoppaan*=masentunut..no se siitä..
ja nyt taas kun kuopanreuna tuntuu lähenevän niin otin itseäni puhutteluun ja kvin läpi sen mitä oikein haluan.. kulkea kuin haamu, karjua ja sadatella ja paiskoa tavarat minne sattuu unohtaa mihin mitkäkin tavarat olen raivopäissäni laittanut *parempaan talteen*..ei, en halua..niinpä
mies on nyt kolmena sunnuntaina ollut lapsien kanssa ihan omasta tahdostaan 3-5 tuntia, samalla kun minä kahvittelen kaverini luona ja käydään läpi teiniajan kriisejämme ja kaikkea muuta *joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään* juttuja (minulla siis on silmät tikkuja täysi

)..ja kotona on jo parempi jaksaa.. sillä nämä meidän pienet ja isot täystuhot ei sittenkään ole kaikista pahimpia ja minulla on mies tukena..kamulla ei sitäkään..
ja sitten kun aina vaan ei voi mennä kotoaan pois.. mitenkäs se sitten täällä onnistuu laittaa suuta virneeseen..
noh kuopus, iis kohta 2v näytti siivous mallia.. kaiki ylimääränen "roina" vaatekomeroon ja stereoista (tai dvd:tä fröbelin palikkaa ja koko porukka veivaamaan
tai sitten se oma aika..crositrainerin pölyt saanu kyytiä parina iltana..ja kuntopyörä..skräppihommat alettu ja ekasivu kuivunut jo..(hittiläinen kun kamera rikki..oisin laittanu kuvan)
ja mitäs muuta.. kaappien ja kaikkien nurkkavuorien läpikäyminen..niistä voi löytää aarteita( kuten minä..4v:n neuvolakortti ja 20 euroo

)
pienillä askelilla eteenpäin.. kotihommat ei karkaa..
ja jos oikein on olo että mikään ei kiinosta himpunvertaa niin lattialle pitkölleen niin lapsilla on kiipeilyteline..
näin minä saan hymyä huuleen..joskus..ja jos oikein tuntuu ahdistavalle niiin aina voi ja pitää pyytää ulkopuolista apua
:hug: auringon pilkettä teidänkin kevät hangille