Mä en enää oikeesti jaksa! ( kiukuttelua exästä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt kiusaamiseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt kiusaamiseen

Vieras
Miksi se ei vaan voi tajuta, että meidän yhteiselo loppu 4kk sitten... Edelleen tulee tuhannen tekstaria päivässä ( edes töissä ei jätä rauhaan ), joissa välillä ruikutetan takaisin ( yleensä sillon, jos muualta ei ole saanut ) ja hoetaan rakastan rakastan blaa blaa blaa paskaa. Sit kun ei anna vastakaikua, niin uhataan vaikka millä ja kiukutellaan, kuin pikkukakara. Käy myös kännipäiten öisin oven takana pimputtelemassa ja / tai riehumassa pihassa...
Lapsen se on nyt vielä toistaiseksi ottanut sovittuina aikoina, mutta välillä yrittää kiristää silläkin, että hän ei ota likkaa, jos mä en tee jotain vastapalveluksia. Ja joka helvetin kerta käymme saman kiivaan keskustelun, että likalle ei tarvi kostaa, vaikka meidän välillä ei ole mitään. Samaten saa joka helvetin kerta tolkuttaa, että hänellä on velvollisuutensa likan suhteen, jotka on itse sossussa vaatinut ja paperit allekirjoittanut.

Mun täytys siis olla joku varap**, jos hän ei muualta saa. Eli kävis täällä vaan sen yhden asian takia ( joka oli ainut asia, mikä yhdessä ollessakin merkitsi yhtään mitään ) ja lopun edestä huinais muualla ja viettäis poikamieselämää. Multa kyllä vaatisi ehdotonta uskollisuutta... Ja kun tämä ei käy, niin sekös onkin pojalle kova paikka ja sitten terrorisoidaan mun ja tytön uutta elämänalkua minkä ehditään...

Mä en oikeesti kohta enää jaksa, vaan mä teen jotain peruuttamatonta, jos tää ei lopu! Mulle on alkanu tuleen jo fyysisiä oireita koko tilanteesta ja stressistä ja pääkin sanoo kohta poks... :( Vaikka sitä kait se koittaakin...

Millä he**llä mä saan ton idiootin kuriin, kun puhe ei tehoa, eikä paljon virkavallalla uhkailukaan - senkin olen jo koittanu? Täytyykö mun hankkia sille joku uusi muija, että jättää meidät rauhaan, vai pistää hengiltä vai mitäå hittoa... Mä en enää keksi mitään, enkä jaksakaan...

Osta toinen sim-kortti, jonka numeron annat kaikille muille, ja kiellät antamasta exälle. Laitat silloin vanhan sim-kortin puhelimeen, kun lapsen asioista pitää sopia. Poistat viestit edes lukematta niitä.

Ja sori nyt, mut miksi sä alennut käyttämään sanaa "kiukuttelu", kun aika suht asiallisesti kerrot omasta tilanteestasi? Ei sun kannatta omia fiiliksiäs ja elämääs noin mitätöidä, aivan varmasti ansaitset enemmän.

Jätä vaan huomioimatta ne sen viestit eli et vastaa niihin mitään. Jos sanoo jotain kun näätte, niin vaihdat vaan puheenaihetta... Aluksi mun ex koitti tuota, mutta en antanut periksi. Nykyään tosin tilanne se että hän ei käy tyttöänsä tapaamassa ja viimeksi eilen illalla laitteli kännissä rakkausviestejä. Meidän erosta nyt kohta 4 vuotta |O

Yhteistyössä