Voi jumalauta! Mä EN KESTÄ enempää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
Mikä helvetin itsesäälimagneetti mussa on? Mä EN JAKSA vastaanottaa tekstareita kännisiltä, jotka vinkuu multa huomiota ja plaaplaaplaa, ja sitten kun totean että palataanko asiaan kun oot selvinpäin, niin sitten ne alkaa vihjailemaan itsemurhalla. Ihan oikeasti, pliis.

Mä en halua olla säälistä yhdenkään miehen kanssa, en vaikka ne sanois mitä ja tekis mitä. Jos mulla ei ole syvempiä tunteita, niin sitten ei ole, enkä mä voi itseäni pakottaa yhtään mihinkään.

Ja nyt mulla on sitten sellainen olo, että oon kylmä ja tunteeton ihminen, kun en lähde niiden itsarikiristyksiin mukaan ja sano että rakastan rakastan rakastan.

Että hyvää uuttavuotta vaan. Voisitteko jättää mut rauhaan.
Mikä helvetin itsemurhaviestiaalto kaikkiin on nyt mennyt?!

hmm.. mulla oli joskus nuoruudessa tollanen mies kun jätin sen niin uhkaili. tuli ihan puun takaa ja pelästyin hirmuisasti ja yritin rauhotella ja soittaa koko ajan takas. mä oikeesti ihan järkytyin.
sitten kaverit sai taottua järkeä että se pelottelee ja mitä sille voi jos sit tekee jotain ei voi omaa elämää pilata toisen takia.
sit laitoin takas että en halua enään mitään viestejä. onneks loppui ja sain olla rauhassa. näyttää tuo vielä elossa olevan

Ei me siis olla koskaan yhdessä oltu, pelkästään kavereita vaan. Mutta tuo mies näköjään kuvittelee että tästä voisi jotain suurempaakin tulla. :/
Ja kun tuo ei ollut ainoa itsarilla uhkaileva, mulle on niitä viestejä sadellut viimeisen vuorokauden aikana muiltakin. Mikä helvetin tukipiste mä oon?! Nimimerkillä kyllästynyt olemaan aina ja ikuisesti se olkapää, itse en apua saa vaikka pyytäisinkin.

Jätä nuo viestit lukematta ja omaan arvoonsa, tai ohjaa hakemaan ammattiapua,
tuskin tekee itsaria ja jos tekee
niin ei se siun syy ole, jokainen tekee oman valintansa.

Valitse tästä lähin seurasi paremmin, kertoohan se jotain sun " ystäväpiiristäsi" jos useampi kerran uhkailee tuollaisilla. Tietyn tyyppiset ihmiset tekevät noin, mä en keksi just yhtään mun lähipiiristäni joka olisi koskaan uhkaillut itsemurhalla.

Yhteistyössä