Mä en enää oikeesti tiedä mitä pitäis tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Mä en pysty enää jatkamaan avioliittoaa, mun mielenterveys ei kestä. Mä kyllä rakastan mun miestäni, muttei se riitä. Mä en oo onnellinen, en oo pitkään aikaan ollu.
Ainoo syy miks en oo ehdottanu miehelle eroa on lapset. Ne on niin kovin pieniä vielä, miks niiden pitäis kärsiä siitä että mä kaipaan elämääni jotain muuta?
Mitä mä teen? Mä oon väsyny miettimään tätä asiaa...

Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysyy:
Kun sanot, että rakastat miestäsi mutta se ei riitä niin mitä sillä oikeastaan tarkoitat? Mikä ei riitä? Ja mitä kaipaat?

Mä rakastan, mutta mä en ole onnellinen.
Mä kaipaan jotain muuta. En ehkä osaa tarkkaan määritellä mitä, mutta jotain mun elämästä puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja höppä:
uskotko, et ero miehestäsi tekisi sut onnelliseksi? tai oletko nyt onneton miehesi takia?

Hyviä kysymyksiä...
Mä en usko et ero itsessään tekis mua onnelliseks, mutta se kaikki muutos mitä ero sais aikaan vois tehdä. Tuntuu että kaikki tässä tutussa ja turvallisessa elämässä masentaa, ei naurata kun tietää jo miehen korvien asennosta mitä se aattelee.
En tiedä oonko onneton mieheni takia. Mä en oikeestaan edes tiedä miks mä oon onneton...

sun kannattais mennä yksilöterapiaan. Siellä pystyt purkamaan just noita asioita ja saat varmuuden mitä pitää tehdä. okeasti siitä on apuja, se osaa esittää just oikeat kysymykset ja sun alitajunta tekee duunin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
sun kannattais mennä yksilöterapiaan. Siellä pystyt purkamaan just noita asioita ja saat varmuuden mitä pitää tehdä. okeasti siitä on apuja, se osaa esittää just oikeat kysymykset ja sun alitajunta tekee duunin.

Tarkotatsä ihan jotain kaupungin terapiaa vai jotain muuta? Ku ei oo rahaa mihinkään ylimääräseen...

jos rakastat miestäsi ja mies rakastaa sua on se jotain mitä ei kannata ihan noin vaan pois heittää. oletko puhunut miehellesi tunteistasi? vaikka nyt tuntuu kaikki tuttu ja turvallinen masentavalta luulen kuitenkin et juuri niitä huomaisit ensimmäiseksi kaipaavasi, etkä niitä sit enää välttämättä takaisin saa. yritä saada itsellesi irtiottoja arjesta älä koko nykyisestä elämästäsi! tiedän et tavallinen tuttu arki lasten kans ajoittain tuntuu tylsältä ja masentavalta, mut ehkä pidemmän päälle se onnellisuuskin on juuri siinä arjessa (ainakin minä toivon näin)

jos rakastat miestäsi ja mies rakastaa sua on se jotain mitä ei kannata ihan noin vaan pois heittää. oletko puhunut miehellesi tunteistasi? vaikka nyt tuntuu kaikki tuttu ja turvallinen masentavalta luulen kuitenkin et juuri niitä huomaisit ensimmäiseksi kaipaavasi, etkä niitä sit enää välttämättä takaisin saa. yritä saada itsellesi irtiottoja arjesta älä koko nykyisestä elämästäsi! tiedän et tavallinen tuttu arki lasten kans ajoittain tuntuu tylsältä ja masentavalta, mut ehkä pidemmän päälle se onnellisuuskin on juuri siinä arjessa (ainakin minä toivon näin)

No oon viimeaikoina saanu palon irtiottoja arjesta, ja ne on tukenut mun tunteita tässä asiassa. Mä nautin ihan liikaa niistä ajoista kun mies ei oo kotona, kun ei tarvii kysyy toiselta sen suunnitelmia vaan voi tehdä niinku itte haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja onneton:

No oon viimeaikoina saanu palon irtiottoja arjesta, ja ne on tukenut mun tunteita tässä asiassa. Mä nautin ihan liikaa niistä ajoista kun mies ei oo kotona, kun ei tarvii kysyy toiselta sen suunnitelmia vaan voi tehdä niinku itte haluaa.

kyllä avioliitossa saa nauttia yksinolosta. Ajat vaihtelee ja liitto muuttuu ajan kanssa. Ei sen takia kannata eroa alkaa miettimään. Menkää jonnekin avioliittoleirlle ja käykää yhes läpi noita juttuja ja liittonne voi saada aivan uuden suunnan!

Yhteistyössä