mä en enää tiedä mitä mä haluun tehdä ja mitä pitäis tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
sairasloma loppuisi sunnuntaihin mutta maanantaina pitäis mennä jatkamaan saikkua maaliskuulle tällä hetkellä, mutta toisaalta taas tuntuu että johan tässä on kohta 3kk ollut pois työelämästä ja tekisi mieli takaisin. lääkärin mukaan en kuitenkaan ole työkuntoinen vielä läheskään :/ tämän on sanonut 3 lääkäriä minulle. äähhh miks ei vois vain tajuta että parempi olla ja parantua kokonaan

tuntuuko että olisi kiire töihin, miksi?

en tiedä :/ toisaalta koko ajatus työhön menosta oksettaa ja saa melkein itkemään että en jaksa, mutta toisaalta joku pieni ääni päässä käskee mennä

Hei, älä kuuntele niitä ääniä...

Ja noita lääkäriin mars! Kukaan ei ole töissä korvaamaton, mutta lapsillesi sä olet ainut äiti ja heillä on paha paikka, jos päästät ittes sairaalakuntoon! Hoida ittes ajoissa! Kyllä töissä pärjätään ilman suakin. Naurattaako sua tässä ap:n tilanne? Ei. Miksi sullekaan naurettaisiin töissä tai missään muuallakaan?

mä soitan huomenna lääkäriin. on vapaa päivä. kai se parantuminen lähtee siitä että hyväksyy tilanteen. kuinka hyvin lääkkeet auttaa? vai pitääkö etsiä uudellainen keino elää elämää?

Älä pidä mitään kiirettä töihin menon kanssa. Eläkeikäkin vain nousee koko ajan, niin hyvin kerkiää töitä vielä tekemään. Auttaisko asiaa, jos sulla olis jotain mielekästä tekemistä päivisin? Joku ehdotti jotain hyväntekeväisyysjuttua. Niin sulla olis vähän hommaa ja voisit tuntea itsesi edes vähän tärkeäksi. Mulla itsellä on nimittäin vähän vääristynyt maailmankuva, koska tunnen, että jos en tee tarpeeksi töitä, olen huonompi ihminen, kuin paljon töitä tekevä.

Noidalle, hyvä että tämä asia tuli puheeksi ja voit hakea itsellesi apua. Paljon voimia tulevaan.

kiitos kannustuksesta!! nyt meen nukkuu ni saan hoidettua asioita huomenna. sekin auttaa jaksamaan ku saa ajallaan asiat hoidettua, tuntuu ettei arkisin elämässä ole muuta ku lasten vieminen hoitoon ja työ sekä iltatoimet kotona lasten kanssa. :wave:

sairasloma loppuisi sunnuntaihin mutta maanantaina pitäis mennä jatkamaan saikkua maaliskuulle tällä hetkellä, mutta toisaalta taas tuntuu että johan tässä on kohta 3kk ollut pois työelämästä ja tekisi mieli takaisin. lääkärin mukaan en kuitenkaan ole työkuntoinen vielä läheskään :/ tämän on sanonut 3 lääkäriä minulle. äähhh miks ei vois vain tajuta että parempi olla ja parantua kokonaan

en tiedä :/ toisaalta koko ajatus työhön menosta oksettaa ja saa melkein itkemään että en jaksa, mutta toisaalta joku pieni ääni päässä käskee mennä

se pieni ääni on selvästikin niin pieni että sen voi vaientaa.
Mitä saisit siitä jos menet töihin väkisin työkyvyttömänä?
ei ne siellä työpaiksllskssn hslus puolikuntoista töihin, voivat ärsyyntyä siitäkin kun luulevat että saavat takaisin työntekijän joka sitten joutuukin jäämään ehkä aiempaa pidemmälle sairauslomalle.

Miksi olet sairasuslomalla, jos saan kysyä?

:) :hug:

Sillä ei ole töihinpaluun kannalta mitään merkitystä, jos olet vaikka kuukauden pari vielä kotona, mutta sinun parantumisen kannalta sillä varmasti on merkitystä.

se pieni ääni on selvästikin niin pieni että sen voi vaientaa.
Mitä saisit siitä jos menet töihin väkisin työkyvyttömänä?
ei ne siellä työpaiksllskssn hslus puolikuntoista töihin, voivat ärsyyntyä siitäkin kun luulevat että saavat takaisin työntekijän joka sitten joutuukin jäämään ehkä aiempaa pidemmälle sairauslomalle.

Miksi olet sairasuslomalla, jos saan kysyä?

:) :hug:

Anteeksi, luin nyt vasta tarkkaan koko ketjun :ashamed:

Jaksamista! :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä