E
en halua töihin!
Vieras
Tyttö nyt 10,5 kk. Alusta asti ollut selvää, että alle 1 vuotiasta en hoitoon vie. Nyt tuntuu, että en siltikään halua mennä töihin, vaikka lapsen ikä alkaa lähesty ekaa vuotta. Olen tosi väsyvää ja helposti masentuvaa, tai no stressaantuvaa tyyppiä, ja tiedän, että en ole vielä valmis töihin tai melko varmasti palan loppuun. Olen naimisissa, ihanan miehen kanssa, ja hän kyllä auttaa kaikessa, mutta en usko siltikään pärjääväni vielä työelämässä. Mies kuitenkin jaksaa hengittää niskaan työpaikan suhteen, että pitäisi jo mennä. En halua viedä lastani hoitoon, en ole valmis siihen. Pelottaa, että palan loppuun enkä jaksa sitten mitään. Minulla on hyvä elämä näin, lapsen kanssa kotona. Tiedän, että töihin on vielä palattava, mutta ei vielä!
Taloudellinen tilanne kyllä kohta vaatisi töihin menon, mutta en vaan jaksa! Mutta, pärjäisimme kyllä, jos ja kun luopuisimme jostain, mut mies sanoo, että tuleeko siitäkään mitään. Mitä mä teen... Oon ihan turhautunu, ja stressaan nyt jo pelkästään tästä, mitä sit ku pitää mennä sinne töihin... Kiitos kun sain purkaa kunnolla.
Toisekseen, mulla ei edes ole vakipaikkaa missään, ja eipä näytä olevan paikkoja vapaana edes, kun asutaan niin pienellä paikkakunnalla. Tää on niin turhauttavaa...
Toisekseen, mulla ei edes ole vakipaikkaa missään, ja eipä näytä olevan paikkoja vapaana edes, kun asutaan niin pienellä paikkakunnalla. Tää on niin turhauttavaa...